Espenlis Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Synes faktisk denne var meget stylish jeg da. Og det med sideskjørtene, så såg det ikke så aller verst ut heller. hehe. Venter spent på flere bilder etter mer bygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 Da va sideskjørtene byttet om Så det ikke før dere gjorde meg obse på det her!!! Bakfangeren, eller rettere sakt nedre delen har jeg også hatt nede for å skjære og tilpasse bedre... Delene er bare skrudd på, så til vinteren blir de tatt av igjenn.. + at jeg har en bil til på skikkelige vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 synes den ble veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Sett på enda mere plastic så blir familie cruisern til verdens råeste sporstbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå