Gå til innhold

playstation 2 slim inn i bilen

Anbefalte innlegg

kan du ikke bruke denne??

www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q117q ... N&sw=17687

og hvilke skjermer bruker du?? jeg må kjøpe skjermer hva anbefaler du?

Spenningsomvandler fra 12V DC til 1.5V, 3V, 4.5V, 6V, 7.5V, 9V og 12V, 1,5A. For drift av kassett-, CD-spillere, lomme-TV, dataspill og andre apparater med batteridrift. 7 ulike utskiftbare plugger med polvending. Størr. 90x56x32 mm med 1,8 m ledning.

32-7733

198,00

stk.

Sjekk om varen finnes på lager!

Tips en venn om ovenstående produkt! (åpnes i nytt vindu)

var det den du mente?? den andre er en dyr måte og gjøre det på.

Jeg har ikke så peiling på tv og dvd merker til bil, så jeg vil ikke uttale meg.

For og samenligne priser gå på www.kelkoo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! :D

kult

et annet spørsmål: har dere nå et tilbud multimedia til bil?? syns jeg så det i en avis her om dagen...

Var vel DVDspiller med 2stk 7" skjermer... eneste jeg har vært borti.... men har ferie for tiden, så mulig det har kommet noe nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! :D

kult

et annet spørsmål: har dere nå et tilbud multimedia til bil?? syns jeg så det i en avis her om dagen...

Var vel DVDspiller med 2stk 7" skjermer... eneste jeg har vært borti.... men har ferie for tiden, så mulig det har kommet noe nytt :D

Scott pakken? Vi selger den også. Prøver i alle fall. Men de fleste velger heller 8" Nextbase. Ville valgt samme sjøl. Nextbasen er genial.

Ang. omformer så har vi montert en del PS2 slim i kundebiler. Da bruker vi omformer fra Clas.

Denne faktisk:

328561_X_2004-07-01_112434.jpg

Det folket må huske er at PSen trekker en del effekt. Så det holder ikke med en slik liten sak til 199,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...