Ostespiller Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hello. Skal koble playstation 2 slim til tv`en i bilen. Har hørt at det skal være lett. Men hvor får jeg tak i strøm adapter til den? Den trenger 8,5 volt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Det har jeg å lyst å gjøre!! Hvor kjøpte du noe sp2 og hva betalte du?? Kansje clas olson har en adapter som kan omforme fra 12v til 8,4 v.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Det har jeg å lyst å gjøre!! Hvor kjøpte du noe sp2 og hva betalte du?? Kansje clas olson har en adapter som kan omforme fra 12v til 8,4 v.. kjøpte ps2 for 1300 spenn. koster 1200 på elkjøp nå. clas olson hadde ikke kabel til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 1200 er jo billig Det skal være en side på nett som sammenligner priser, noen som vet hva det het? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 kan du ikke bruke denne?? www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q117q ... N&sw=17687 og hvilke skjermer bruker du?? jeg må kjøpe skjermer hva anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 kan du ikke bruke denne??www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q117q ... N&sw=17687 og hvilke skjermer bruker du?? jeg må kjøpe skjermer hva anbefaler du? Spenningsomvandler fra 12V DC til 1.5V, 3V, 4.5V, 6V, 7.5V, 9V og 12V, 1,5A. For drift av kassett-, CD-spillere, lomme-TV, dataspill og andre apparater med batteridrift. 7 ulike utskiftbare plugger med polvending. Størr. 90x56x32 mm med 1,8 m ledning. 32-7733 198,00 stk. Sjekk om varen finnes på lager! Tips en venn om ovenstående produkt! (åpnes i nytt vindu) var det den du mente?? den andre er en dyr måte og gjøre det på. Jeg har ikke så peiling på tv og dvd merker til bil, så jeg vil ikke uttale meg. For og samenligne priser gå på www.kelkoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja det var den jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja det var den jeg mente men ps2`en har 8,5 volt. å den nermeste over er kun 9 volt. mener du at det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 ja jeg mener det funker helt fint Ta å måle hva som kommer ut av den strømmforskyningen du bruker nå som er koblet i veggen, men sjekk om det er veskelstrømm eller likestrømm som kommer ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 man får vel en omformer som er beregnet på ps2 slim? skulle nesten trodd det i og med man kan bruke den i bilen? hørt med de på elkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! kult et annet spørsmål: har dere nå et tilbud multimedia til bil?? syns jeg så det i en avis her om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! kult et annet spørsmål: har dere nå et tilbud multimedia til bil?? syns jeg så det i en avis her om dagen... Var vel DVDspiller med 2stk 7" skjermer... eneste jeg har vært borti.... men har ferie for tiden, så mulig det har kommet noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Finner jo ingen ting om det inne på nettsiden til Expert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Vi selger omformere til PS2 i bil.... Jobber hos Expert.. vet ikke om alle expert har det, men skal ihvertfall kunne få tak i! kult et annet spørsmål: har dere nå et tilbud multimedia til bil?? syns jeg så det i en avis her om dagen... Var vel DVDspiller med 2stk 7" skjermer... eneste jeg har vært borti.... men har ferie for tiden, så mulig det har kommet noe nytt Scott pakken? Vi selger den også. Prøver i alle fall. Men de fleste velger heller 8" Nextbase. Ville valgt samme sjøl. Nextbasen er genial. Ang. omformer så har vi montert en del PS2 slim i kundebiler. Da bruker vi omformer fra Clas. Denne faktisk: Det folket må huske er at PSen trekker en del effekt. Så det holder ikke med en slik liten sak til 199,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå