elementz Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Spacere vil jo få hjulene lengre ut, så da kan du bare begynne måle Har du veldig myk bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 nei..er stiv bil..men med full bil så synker den altfor langt ned og subber.. kjører det f.eks 2 i bilen kan jeg suse over samme humpen i mye større fart og ikke merke noe..deretter med full bil så subber jeg nedpå.. Hvilken pris ligger spacera på da? så konklusjonen er..kjøper nye 225/40 dekk imårra.. så blir det sverige tur i sommer då da tar jeg valsinga på veien ned hos en spesalist om jeg har behov for det i ytterkant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Spacere koster nesten ingenting. 100-300kr... alt etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 tror du må finne noen andre felger med et annet innpress i såfall 215 vil vel bli alt for lite, værtall på mine 18 8.5, de skulle egentlig hatt 235 En får da fint 215/40 på 9" felg så jeg ser ikke problemet der! Litt tyskerstuk må man da ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Spacere vil jo få hjulene lengre ut, så da kan du bare begynne måle Har du veldig myk bil eller? Må bare spørre! Hadde du hvite blinklys før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Må bare spørre! Hadde du hvite blinklys før? Hatt hvite og to forskjellige typer klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå