///M Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Broren til en kompis av meg har kjøpt denne bilen, dem var hos en bmw spesilaist og skulle få gjort service på bilen, der fant kompisen min ut at bmwen hadde en 5sylindra diesel motor med biturbo, er dette virkelig sant, har den en rekkefemmer....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 BMW 730d Utskrift utstyr & data Motor Antall sylindre 6 Ventiler pr. sylinder 4 Slagvolum 2993 cm3 Slaglengde/boring 90 mm/84 mm Maksimalt Dreiemoment 520 Nm ved 2000 O/min Kompresjon 17 : 1 Effekt 231 hk ved 4000 O/min 170 kW ved 4000 O/min Tror nok ikke at d kan stemme du.. Er vel Audi og Volvo som bruker 5-sylindrede motorer.. Og det er vel ikke Bi-Turbo på den heller. BMW kommer vel ikke med Twin Turbo før senere en gang..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 finnes det forskjellige utgaver av 730d E65, kompisen min insisterer på at den har 6er og uten turbo, han mener at det er 5er og biturbo i den, en han kjenner som er bmw spes og har mange mange års erfaring innen bmw bak seg sa det til han.... skjønner ikke!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Hvis det er en 730d med original motor så er det en sekser med turbo og 184 eller 218hk. BMW har ikke femmere. Tror du må lære kompisene dine å telle... Hvis ikke noen har putta VAG eller Volvo-motor i bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 ser jo hvordan han kan tro det var en 5'er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 ser jo hvordan han kan tro det var en 5'er ja Men fyren må jo allikevel være relativt talentløs iom. man både kan høre og lese (i instruksjonsboken) at en 730d har en motor som er en rekkesekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå