316I Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Bare lurte på om det er noen her på forumet som har avtjent sin 1. gangs tjeneste ved Madla Leir å rekruttskolen KNM Harald Hårfagre i Stavanger? Fikk utkalling med 1 måneds innkallingsvarsel i går.. Så da blir det vel og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg skal ditt i Januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Da skal dere gå forbi der jeg bor en del ganger. Jeg bor noen hundre meter fra skytebanen - mellom banen og leieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 jeg var der i januar 03, et helvete uten sidestykke de 3-4 ukene værtfall da befalspirene skal vise hva de har lært men blir "greit" nok såfort de har fått vist seg frem litt, og ikke ta de personlig, bare gjør som de sier, så går alt bra etter du har vært der å blir sendt ut til et eller annet sted blir det det slappeste året du har opplevd, lykke til var først der så knm kystvakt, der ville jeg ikke være så kom med ned til Befalskolen for sjøforsvaret i horten, det var nice, (hvis du ikke er millitær elsker da) slapt å fint, ikke hilseplikt (ble værtfall ikke enforced ) var vaktkommandør der, når man tenker tilbake på det har det fktisk vært en grei erfaring å ta med seg det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 (endret) - Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Eg var i transporten på Soma/Sola flystasjon tilknyttet der, perioden 2000/2001. Jeg var bussjåfør (var fast sjåfør på en av de blå bussene som det står "kystverket" på), og kjørte rundt på de som var i Madla leir. For de som hater de oppblåste Befalspirene, så kan jeg glede dere med å si at jeg hadde også fast kjøring på de here befalene. Så når de MÅTTE ut på de jævligaste utflyktene oppi fjeller, skog og mark.... Da kjørte jeg på de !!! Og de måtte slite på utstyr inn og utav bussen, tilogmed vask av buss fekk jeg de til å utføre !!! Det var konge, for selv om de var "sjefer over alle sjefer" - så gjorde de som eg sa !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har det som er litt leit er at de har mp på sin side, som er 2 m høye å omtrent like breie hele gjengen, en annen ting er at de har også makt til å lage livet rimlig surt for deg også, bare så du er klar over det før du starter kjekkas tendensene der inne hadde jeg vært deg/dere, play along.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har det som er litt leit er at de har mp på sin side, som er 2 m høye å omtrent like breie hele gjengen, en annen ting er at de har også makt til å lage livet rimlig surt for deg også, bare så du er klar over det før du starter kjekkas tendensene der inne hadde jeg vært deg/dere, play along.. haha:P jeg var mp fra høsten 03 til juni 04! men var i bardufoss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 stakkar dere som skal i madla leieren. Nor rett bortfor den, å kan med hånda på hjerte si at det må være den kjedeligste leiren i norge. Null action. De har en skytebane en kilometer unna som blir brukt av og til, ellers går det i joggeturer rundt stokkavannet. Åså er ikke de fra madlaleieren så godt likt på byen her i stavanger heller, så de havner alltid i bråk, med andre, og med hverandre. Ha et kjekt opphold i den ekle leieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Madla er vel som de fleste leirer i Norge..Boooring! bør ikke være for stor i kjeft`n til befalene nei..hehe..da kommer "vi" og kaster deg i kakebua bare bit tennene sammen og kom deg gjennom rekrutten så blir nok alt bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 Det var jo blanndede erfaringer blir vel sikkert bare de første 7 ukene jeg skal vør der, blir vel sendt til et anna sted etter rekrutten.. Men etter det jeg har hørt her så er det ikke så mye å grue seg til høres det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 stakkar dere som skal i madla leieren. Nor rett bortfor den, å kan med hånda på hjerte si at det må være den kjedeligste leiren i norge. Null action. De har en skytebane en kilometer unna som blir brukt av og til, ellers går det i joggeturer rundt stokkavannet. Åså er ikke de fra madlaleieren så godt likt på byen her i stavanger heller, så de havner alltid i bråk, med andre, og med hverandre.Ha et kjekt opphold i den ekle leieren Madlaleiren har i det minste to store byer rett om hjørnet, og har derfor en hel haug med fordeler i forhold til de fleste andre leirer i landet. Tenker da på fritidsaktiviteter etc.. At selve tjenesten kan være kjedelig tviler jeg ikke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har Da håper jeg du får en kamerat av meg som troppsjef. Han lever og ånder for militæret. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har det som er litt leit er at de har mp på sin side, som er 2 m høye å omtrent like breie hele gjengen, en annen ting er at de har også makt til å lage livet rimlig surt for deg også, bare så du er klar over det før du starter kjekkas tendensene der inne hadde jeg vært deg/dere, play along.. Lager de det surt for meg, lager jeg det surere for dem ps. Er ikke kjekkas tendenser, er bare det at jeg lar meg ikke bli "pushed around" Uansett så søker jeg meg til jegern i løpet at sommeren, så jeg slipper Madla tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå