Gå til innhold

Vinneren av pocket bike-lotteriet er nå trukket!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter nå hos OS Bildeler, og som noen kanskje har fått med seg fra BimmerKings siste innlegg i lotteritråden (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=76694#76694) har vi akkurat trukket vinneren i lotteriet.

Det ble altså Kai Vegard Flate aka BimmerKing! :o

Pocket Biken er nå pakket og klar til sending på mandag, så BimmerKing får seg et festlig sommerleketøy innen noen få dager!

I tillegg får Gaute Tjøstheim og Tore Lillevik hver sin overraskelse i posten!

Gratulerer til alle tre, og ellers tusen takk til alle som har deltatt/bidratt! :P

Retter også en stor takk til OS Bildeler som sponset lotteriet med denne suverene gaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er jo rett og slett genialt. Jeg stusset litt når telefonen ringte og en mann spurte meg om adressen min.... Morsomt dette. Ble målløs til å begynne med, jeg vinner aldri på sånne lotterier, MEN idag gjorde jeg jaggu det gitt. Takker til Ove og Gunnar her også jeg!!!!! Nå skal jeg og knerten ha det mye morro i sommer.. Dette gleder jeg meg villt til.

:bounce::bounce::headbang::headbang::wave::wave::clap::clap::crazy::crazy::applause::applause:6_15_8[1].gif4_1_216[1].gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo rett og slett genialt. Jeg stusset litt når telefonen ringte og en mann spurte meg om adressen min.... Morsomt dette. Ble målløs til å begynne med, jeg vinner aldri på sånne lotterier, MEN idag gjorde jeg jaggu det gitt. Takker til Ove og Gunnar her også jeg!!!!! Nå skal jeg og knerten ha det mye morro i sommer.. Dette gleder jeg meg villt til.

Hehe. Får håpe du finner plass til armer og bein på den. Prøvesatte demosykkelen til Ove, og herregud så små de er! :o Men voksne folk ser da ut til å få plass på de, så det går vel. ;-)

Må forresten si jeg gliste litt da Ove ringte deg og sa "Kai Vegard?" "Bare vent litt..". Så begynte han å taste inn navnet ditt i registeret mens du måtte vente. Og neste spørsmål... "Hva er adressen din?" *taste inn taste inn* ... ser for meg at du lurte litt på hva som foregikk.. før han sa at det var fra OS Bildeler og at du hadde vunnet pocket bike. Moro. :D

Her er forresten noen bilder:

IMAG0034.jpg

Vinnerne!

IMAG0039.jpg

Sykkelen i esken med 1 liter "på kjøpet" skikkelig Castrol-olje fra OS Bildeler på toppen

IMAG0040.jpg

Måtte sjekke ut gliset!

IMAG0041.jpg

Pakket og klar!

Og så noen bilder av demosykkelen til Ove. Denne er lik Kai Vegard sin!

IMAG0038.jpg

IMAG0043.jpg

IMAG0037.jpg

I tillegg til pocket biken med alt som hører til og den nevnte literen med Castrol-olje er det lagt oppi fire klistremerker til deg. To små i sølv og to store i sølv. Ihvertfall et par av disse må på sykkelen! Her har du ikke noe valg... ;)

Vi fant ut at de store f.eks. kan plasseres der Dunlop-merkene står på demosykkelen (hvis du dropper "www."-delen av merket). 'bimmers.no' tar seg nok bra ut på halepartiet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så massa BimmerKing! :D

Venter i spenning på hva som dukker opp i posten jeg også da :)

Så lenge det ikke er en brevbombe, så er jeg fornøyd :shock:

Hvitt pulver... :lol:

Neida.. er bare en liten "trøstepremie". Close, but no cigar liksom... ;)

Skal det sendes til samme adresse som klistremerkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Gunnar:

Jeg skal fortelle deg en ting Gunnar, jeg lurte ikke bare LITT på hva som foregikk når Ove ringte meg...... Hehe. Et ukjent nummer, en mann jeg aldri hadde pratet med, og så spurte han om personopplysninger.... Jeg lurte på hva som foregikk ja, men det ramlet inn i hodet etterhvert. Jeg gleder meg til bike'n er her, DET er iallefall sikkert.

Til de to andre som vant:

Haha, jeg fikk den beste premien.... Alvorlig talt: Gratulerer dere også!

Til de andre:

Takker for gratulasjonene :lol::shock::D

**GLEDER MEG......**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...