oyvfoss Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Ønsker å kjøpe 18" felger til E36.. Gjerne med dekk.. Så hvis du har noen å selge meg kan du ta kontakt på: oyvfoss@hotmail.com eller her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ingen som har noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg har.....men legg meg til på msn messenger så får du bilde der når jeg er pålogget,noe feil med mailen min om dagen og jeg er ikke sikker på hvordan jeg legger inn bilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Har ett sett med 18 toms OZ Vulcano felger, de er 1 år gamle, to nye dekk og to som er brukbare. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Noen som vet hvor hvor man skaffer AC Schnitzer type II i 18" E36 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Også interessert i felger osv.. Kom med priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 har 4 18, orginale BBS, klar lakken har flasset av litt, så de må kansje pusses litt på, men de er bare 2år, sinnsykt kule, sitter 235/40 dekker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 har 4 18, orginale BBS, klar lakken har flasset av litt, så de må kansje pusses litt på, men de er bare 2år, sinnsykt kule, sitter 235/40 dekker på Send meg mail på jontepop@online.no med info og bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 er på ferie i en tre ukers tid, skal sende deg det når jeg kommer hjem, har ikke med bilen, men hvis du ringer 93642407, kan han ta noen bilder av felgene å sende de til deg, han heter andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvilke BBS? hvor er klarlakken flasset? tilstand på dekk? priser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg kan jo slenge meg på og si at jeg og har et sett med 18"... litt lenger ned på kjøp/salg-forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg kan jo slenge meg på og si at jeg og har et sett med 18"... litt lenger ned på kjøp/salg-forumet... hvordan er dekkene? priser? var ikke så kule syntes ikke jeg.. men, til rett pris er dem kanskje interessante.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 felga er skadefrie, og to dekk er nye, to dekk bør vel skiftes snart... kom med et bud på hva du er villig å betale du, så får vi se om jeg sier ja eller nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Noen som vet hvor hvor man skaffer AC Schnitzer type II i 18" E36 ?? Har du bilde av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Noen som vet hvor hvor man skaffer AC Schnitzer type II i 18" E36 ?? Har du bilde av de da? Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå