cc300 Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 doh... Jeg har selvfølgelig sett de dørlistene på schmiedmann. Av en eller annen grunn så trodde jeg det var snakk om innstigningslister. Men, nå skal vi nok få ordnet dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Kjempefin compact dette, din og mAze sine compacter er noen av de finere eg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Tør jeg spørre hvor mye dette prosjektet totalt har kostet? Ser selv på min bil, så har jeg passert 50k i utgifter på litt under ett år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Blei ikke noe mindre irritert da dette skjedde: Haha. Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 om jeg fikk bestemme, så skulle den hatt hvite felger også Enda godt det ikke er du som bestemmer sier jeg bare da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 om jeg fikk bestemme, så skulle den hatt hvite felger også Enda godt det ikke er du som bestemmer sier jeg bare da øy! det er stygt å mobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Før og etter bildene var morsomt. Har alltid vanskelig for å se for meg at en orginal e36 kan bli fet, men resultatet var jo knall! Også litt enig i at e46 stylingen ikke passer helt på e36. Blir litt for runde former, når resten av bilen er ganske kantete. Bare du får på m listene nå så. Alpinahvit er stilig det! En exnabo som hadde en alpinahvit e39 touring, med 18" M felger på. Skikkelig strøkent. Som Desloch også spurte om: hva kom det på alt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Liker egentlig ikke compact men denne var kjempefin. Sinnsykt rått med før og etterbildet Dette ga inspirasjon til å spare for å oppgradere egen bil Kan du skrive litt info om hva dette prosjektet har kostet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 Eh, jeg har alle papirer og kvitteringer til bilen men har ikke tørt å regne sammen totalen enda. Men jeg tipper jeg har brukt ca 50k så langt (inklusive DEFA alarm). Siden jeg visste på forhånd hvilke deler jeg skulle ha, satte jeg opp en lang handleliste og ba om totaltlbud på hele pakka fra forskjellige steder. Sparte litt på det, fikk 20% rabatt på mesteparten av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Det var såpass ja... her er det bare å begynne å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ....vakkert eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå