Gå til innhold

VELDIG OT: Hva blir årets sommerlåt?

eehgil
 Share

Anbefalte innlegg

SOAD kommer aldri til å få noen "årets sommerlåt", uansett hvor bra musikken dems måtte være. Det er litt andre sjangere som når ut "alle", som en sommerlåt. ;)

Vil påstå Ravi feat. Monroes - Cherio er godt på vei årets norske sommerlåt. Vi er jo allerede i juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen fra musikkvideoen min kanskje? :)

Da må du jo i det minste legge ut mp3 først.. ;)

Det kommer på Urørt om noe få dager, skal bare bli godkjent først. Og så legger jeg den ut på moodsplateau.net iløpet av juli. :) Litt i seneste laget, men men. Får håpe den slår ann på Urørt da.. Skal komme tilbake til det.

Da har jeg lagt ut sangen til nedlasting HER!

Må ha ett x program for å få lastet den ned.

Og en ting til gunnar, kan ta en stund med den showoff videoen, pga har problemer med å få capture'e det. Måtte visst levere inn kameraet. Så da får vi vente til August, ihvertfall.. TTT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen fra musikkvideoen min kanskje? :)

Musikkvideoen din? Du kommer seff til Rud til helga?

Musikkvideoen min ja... Her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7935

evt her: http://thex.org/details.php?id=3348471

Skal til Rudskogen ja, men ikke med bil denne gangen. Må få i Intercooleren først. Og det ser ut som tar sin tid. Skal bytte innsug også, så vet ikke hvor lang tid det vil ta. Ihvertfall ikke noe rudskogen til helga for bilen sin del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til gunnar, kan ta en stund med den showoff videoen, pga har problemer med å få capture'e det. Måtte visst levere inn kameraet. Så da får vi vente til August, ihvertfall.. TTT...

Ok, ikke noe problem det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...