eehgil Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå er jo sommern her for fullt Lurte på hva folk rundt omkring mener er/blir årets sommerlåt/sommerlåter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 deler av den nye system of a down skiva tenker jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 deler av den nye system of a down skiva tenker jeg... hehe 100% enig. Den er så gjennomført rå...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 SOAD kommer aldri til å få noen "årets sommerlåt", uansett hvor bra musikken dems måtte være. Det er litt andre sjangere som når ut "alle", som en sommerlåt. Vil påstå Ravi feat. Monroes - Cherio er godt på vei årets norske sommerlåt. Vi er jo allerede i juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Cherio går for fulle muggar her i Øvre Årdal no om dagen. Du har ein bra kandidat der Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Tipper Ravi feat. Monroes - Cherio jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Da må du jo i det minste legge ut mp3 først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Musikkvideoen din? Du kommer seff til Rud til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Da må du jo i det minste legge ut mp3 først.. Det kommer på Urørt om noe få dager, skal bare bli godkjent først. Og så legger jeg den ut på moodsplateau.net iløpet av juli. Litt i seneste laget, men men. Får håpe den slår ann på Urørt da.. Skal komme tilbake til det. Da har jeg lagt ut sangen til nedlasting HER! Må ha ett x program for å få lastet den ned. Og en ting til gunnar, kan ta en stund med den showoff videoen, pga har problemer med å få capture'e det. Måtte visst levere inn kameraet. Så da får vi vente til August, ihvertfall.. TTT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Musikkvideoen din? Du kommer seff til Rud til helga? Musikkvideoen min ja... Her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7935 evt her: http://thex.org/details.php?id=3348471 Skal til Rudskogen ja, men ikke med bil denne gangen. Må få i Intercooleren først. Og det ser ut som tar sin tid. Skal bytte innsug også, så vet ikke hvor lang tid det vil ta. Ihvertfall ikke noe rudskogen til helga for bilen sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Tipper Maze - Stay With Me og SOAD - B.Y.O.B. En ting til Stian, er det mulighet å legge ut denne sangen på nettsiden min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Og en ting til gunnar, kan ta en stund med den showoff videoen, pga har problemer med å få capture'e det. Måtte visst levere inn kameraet. Så da får vi vente til August, ihvertfall.. TTT... Ok, ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Sangen fra musikkvideoen min kanskje? Sangen din er allerede i bilen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Tipper Maze - Stay With Me og SOAD - B.Y.O.B.En ting til Stian, er det mulighet å legge ut denne sangen på nettsiden min? Det kan du gjøre.. Bare krediter meg du så. og ha med link til hjemmesiden til gruppa mi og epost addy'n min. www.moodsplateau.net StianGud@bbnett.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå