Bmw323i Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 er det noen her som har prøvd, eller vet om noen som har prøvd å montere en slik som dette http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1222814512 i en e30?? har veldig lyst på sentrallås. fjernkontrollen er kremen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Noe lignende vi bruker på jobb. Er kurant å montere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 du kjenner ikke til noe tull og slikt altså? mobilsentrum.no, det hørtes liksom ikke ut som en bilsjappe men hvis det er kurant så er det vell bare til å henge i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Kjøp deg en defa alarm isteden,så er det alarm med sentrallås i bilen isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 hmm, hørtes ikke så dumt ut, har du en url der jeg kan lese litt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hjelper ikke med alarm hvis du ikke har sentrallåsdrivere. Jeg har forstått at du ikke har original sentrallås. Da må du ha driverne. Vi selger løse drivere til 295,- pr.stk. 650,- pr. dør ferdig montert. Så kommer alarmen i tillegg. Denne pleier å ligge på 3500-4000 ferdig montert. Jeg har vært borti slike billigdrivere fra f.eks. mobilsentum og Biltema. Pleier ikke var så fryktelig lenge. Ryker ofte pga. fukt. Du finner drivere og alarm på www.bilradiospes.no Driverne er de samme som vi bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 takker for veldig god info Mr. Stream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå