Frode H. Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105891 Kommer gliset av BMWen i bakgrunnen eller en ventende fet(ere) bankkonto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 en kombinasjon kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Trodde denne karen hadde kjøpt en ny M5 og at det var denne som sto i bakgrunnen, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Han importerte en av landets to første E60 M5er. BMW Norge eier den andre. I tillegg har han en Koenigsegg. Tror ikke han har 6-serie.., for det var disse to bilene han sa han hadde for litt siden. Men kan jo aldri vite. Han har jo penger til å kjøpe en del av de cash på dagen, så... Moro at de kaller det livsverket hans, når det bare har eksistert i 3 år. Uansett helt sinnsykt hva han har fått til. Prisene og fortjenesten hans sier jo uansett en god del om de andre to sleipe telekonsernene... Netcom og Telenor. Har selv NetCom Activetalk med forsikring, telefonsvarer, etc, og må si jeg er MØKKLEI av å betale 200,- i faste abonnementsavgifter i måneden (!!).. tellerskriftt, sms etc. er i tillegg. Tenkte å bytte til Chess, men hva skjer med de nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er M5 som står i bakgrunnen. Og ja, det er Idar Svellvek sin. Er en stund siden han kjøpte den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Ok.. Her sier han at han har M5 og snart en Koenigsegg: http://www.computerworld.no/index.cfm/f ... l/id/50650 Og heh.. "Hva gjør du om ti år? -- Jeg driver fortsatt Chess, men vi er ti ganger større enn nå."... solgt to måneder senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Er vel opplagt at når et slikt selskap blir kjøpt opp av en av "monopolistene" at de kun er ute etter å kvitte seg med en konkurrent. Tviler på at Netcom har brukt for Chess egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Er vel opplagt at når et slikt selskap blir kjøpt opp av en av "monopolistene" at de kun er ute etter å kvitte seg med en konkurrent. Tviler på at Netcom har brukt for Chess egentlig. Chess har 450.000 mobilabonnenter. NetCom har 1.1-1.2 mill. Tenker de har god bruk for de jeg... på tross av at noen av Chess-abonnentene går på NetCom sitt nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Tror det hadde blitt litt mye for meg å plutselig sitte med 1 mrd på konto... Stor fare for at jeg hadde tippa over... En ting er hvertfall sikkert: Det hadde ikke monna med en dobbelgarasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Telefonutgiftene mine gikk ihvertfall drastisk ned etter jeg bytta til Chess. Siden Chess alikevel gjør såpass med penger må jo avansen fremdeles være ganske stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 har jobbet for Chess sin serviceavdeling og kan med en gang si at de ikke stjeler penger slik som telenor/netcom har gjort i form av høye regninger.. nå spørs det om Netcom regulerer priser og på sikt gjør at andre operatører må følge etter.. skader ikke med priskrig på mobil/tellerskritt heller men jeg vil ha mer priskrig på Øl og lignende! 2 milliarder hadde jeg skulle klart meg fint med gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Ja hadde vært deilig men et par milliarder. Eg så Idar Vollvik sin m5 sto parkert et lite stykke unna Bergen sentrum for en måned tid siden. Då var det ut å knipse bilder å sikle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå