Gå til innhold

Dunkelyd igjen..


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Ufarlig eller ikke, plagsomt er det iallefall.

Nå har jeg fått meg litt bedre lys og fikk tatt en titt. Det er helt klart forskjell på sidene, på siden med dunkelyden er liksom foringen detti litt ut.

Så da blir det vel bestilling av et par powerflex-foringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Og da var powerflex bærearmsforinger på! Stor forskjell fra slitte orginal-greier ja :)

Traversforingene kommer om noen uker og samtidig blir vel de to foringene foran byttet ut, den føles litt rar nå.. Tight og fin bak, men slapp foran :lol:

Forøvrig kom også greenstuff-klosser på rundt om samt en girspak fra en z3 :) Vroom vrooom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Er bærearm og bærebro det samme? :?: Og hvor mange foringer sitter det på hver? 2 stk?

Om jeg ikke husker feil er det vel tre stykker. Ei som går i karroseriet i framkant, som er helt normalt at den ryker. Ei som går inn ved siden av diffen. Og ei i bakkant.

Byttet den fremste selv for et par uker siden. Hadde bilen på bukk, løsnet caliper og demper for å få senket den langt nok ned siden jeg ikke orket å skru bærebroa helt av. Var et helvette å få presset inn den nye, men gikk greit med hjelp av løs skrustikke jeg brukte som presse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...