Neonlars Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Aldri blitt stoppet jeg. Virker som politiet her i Bergen er veldig flexible. F.eks. en kamerat av meg lå brei med bilen min sidelengs gjennom rundkjøringen når det var en purkebil som sto og så på, men de så bare litt på oss før de kjørte videre.. Skjønner godt at han dere Sjeik fyren blir ofte stoppet. Er jo evig mange av de som driver ulovlig virksomhet da, men er jo ikke alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Blir ikke ofte stoppet i Gudbrandsdalen med BMWn, faktisk er de mer mistenksome til cosworthen, men I Svolvær derimot. Sheriff tilstander.... Snakker om å bli stopppet opptil flere ganger på en kveld for å sjekke mønster dybde o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Blir ikke ofte stoppet i Gudbrandsdalen med BMWn, faktisk er de mer mistenksome til cosworthen, men I Svolvær derimot. Sheriff tilstander.... Snakker om å bli stopppet opptil flere ganger på en kveld for å sjekke mønster dybde o.l Vet du hvilken politi som stoppet deg i svolvær da? Kjenner en av de der oppe. Kanskje han burde få en leksjon i BMW'er av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Håhå, orker ikke skrive min historie engang, men jeg er en kjenning av politiet på østlandet. Er vel ikke bare fordi jeg har bmw... menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 koster E90 320d virkelig 550.000, sinnsyk pris må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå