Sagen Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Urk.... Merka i går at den ene høyttaleren min er sprengt foran, og skal på ferie til helga Skal kjøpe meg et skikkelig høyttalersett til høsten, men har ikke råd akkurat nå. Er ikke så sugen å kjøre på bilferie nå med "flaff-flaff" i høyttaleren.... Er det noen her som har bytta ut sine 5,25" med noe nytt, som har lyst å donere noe gammelt skrap til meg?? (så lenge den ikke er sprengt) Holder til i Stavanger.... Pliiiiiis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Hvorfor ikkje prøve knoksen......? Får vel en høyttaler gratis eller for en 50-lapp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hørt med dem, men de tok ikke vare på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Er vel bare å ta turen ut, og gå ut og lete sjøl. Siden du bare skal ha litt lyd i høytaleren, kan du sikkert finne noe fra en gammel honda el. lignende. Andre muligheten er jo å bare koble ut den høytaleren som er gåen, så slipper du hvertfall bråket. Eller biltemahøytalere. kan ikkje koste en formue der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 huff det var dumt.. jeg kastet mine for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Kenneth BMW 535i: DOH! tomasb: Hvis jeg kjøpte Biltema, skulle jeg få grisebank av Stig på Bilradiospes, så dropper det Får høre litt til, og om jeg ikke finner noen som har, får jeg heller ta turen bort dit. Problemet er jo da jeg ikke vet hvilken biler som har høytt. i rette størrelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Sorry , jeg hadde de inne for salg her, men ingen var inter hadde tenkt meg bare betalt for frakt. Men du får vel noen sånne billige høytelere for en 150.- Sånn at du får litt lyd hehe .. til du kjøper noe heftige nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Kenneth BMW 535i: DOH! tomasb: Hvis jeg kjøpte Biltema, skulle jeg få grisebank av Stig på Bilradiospes, så dropper det Får høre litt til, og om jeg ikke finner noen som har, får jeg heller ta turen bort dit. Problemet er jo da jeg ikke vet hvilken biler som har høytt. i rette størrelsen... Skulle vel tro at Stig & co kaster en god del gamle originalhøyttalere i løpet av en uke. Har vel kanskje noe du kan få der? Tror jeg har et par 6.5", men det hjelper deg kanskje ikke så mye. Har muligens også noen eldgamle Pioneer 5.25", men de er ganske dype. Vet ikke om de går i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Kenneth BMW 535i: DOH! tomasb: Hvis jeg kjøpte Biltema, skulle jeg få grisebank av Stig på Bilradiospes, så dropper det Får høre litt til, og om jeg ikke finner noen som har, får jeg heller ta turen bort dit. Problemet er jo da jeg ikke vet hvilken biler som har høytt. i rette størrelsen... Du får handle på Rimi eller Rema eller noe slikt da. Der bruker de å ha noen billig høytalere til tider. Det er ihvertfall ikke biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skulle vel tro at Stig & co kaster en god del gamle originalhøyttalere i løpet av en uke. Har vel kanskje noe du kan få der?Tror jeg har et par 6.5", men det hjelper deg kanskje ikke så mye. Har muligens også noen eldgamle Pioneer 5.25", men de er ganske dype. Vet ikke om de går i. Hørte med The Stig ja, men de hadde ikke inne noe nå... Vet ikke hvor mye plass det er inni der jeg. Men hvis Stig leser dette, kan kanskje han kaste litt lys over det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Vrææl!! Ingen som har noe? Tar alt som passer.... Bare 2 dager å finne noe på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Erik. Bare gå og kjøp Biltema høyttalere du. Skal prøve å ikke klikke. Hehe. Neida. Funker sikkert greit det. Bedre enn sprak sprak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg mener jeg skal ha 2 stk liggende. Mener det er Nokia 25W eller no Men jeg holder til i Trøndelag, så 2 dager på å lete opp, sende osv, tar vel litt for lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 Kjetil 320i E36: Takker for tilbudet, men det blir vel litt tidsklemme ja. Blir vel til at jeg tar en sving innom Biltema ja, nå som jeg har "velsignelse" fra Stig 199 kr for to stk 5,25", så får det bli noe bedre så snart økonomien tillater det. Har ikke fått sett selv, men er det virkelig bare 5,25" som står i taket bak på stv e39?? Ser jo ut som det er kjempeplass der?? Noen som har prøvd noe annet evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Tomt for 5.25" på Biltema Men nå har vi jo fixa det til turen i alle fall. Skrudde ut den ene bakhøyttaleren. Så får han sette den i fremdøra. Så får du jo bare jobbe litt overtid slik at du får bytta ut alle etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå