bmwmann Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei Er det andre enn meg som har opplevd treg respons på mail fra Schmiedmann? Sendte en mail til den danske Schmiedmann sist fredag; ikke svar. Sendte en mail til den norske Schmiedmann på mandag; ikke svar. Får vel snart ta en tlf, men synes mail er lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 jeg har bestandig fått go mail besvarelse vertfall. dagen etter d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Sikker på at du har sendt til riktig adresse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hmms, hvilken adresse sendte du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 den på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Jeg har også alltid fått svar dagen etter. (pga sender når jeg kommer hjem fra jobb etter stenge tid) Hadde sikkert fått svar før om jeg hadde sendt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Er jo midt i fellesferien da. Kan være de er litt underbemannet og derfor ikke har svart enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Danske Schmiedmann svarer sjelden på mail, da de ikke tar imot henvendelser fra norske kunder. Norske Schmiedmann får jeg alltid svar fra dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg snakket med en der nede på mandag (på telefon), og han fortalte selv at han var sommervikar. Hvor mange andre som er der, har jeg ikke peiling på. Men noe ferieavvikling er det nok helt sikkert. Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Hva spurte du om? Jeg vet at de ikke svarer generelle drømmespørsmål ala. har dere billig turbo til min 316? kan jeg få 50 % rabatt på felgpakke? etc... Edit: Hvis du har M3 CSL så har du gjerne ikke drømmespørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Danske Schmiedmann har som Bjørn sier sluttet helt å sende til Norge, så det er nok grunnen til at de ikke bruker tid på å svare på slike mailer. Den norske avdelingen pleier å svare, men ofte er det bare et vedlagt .rtf-dok med tilbud i, uten noen som helst kommentar. Men ingen regel uten unntak.. Uansett bare å slå på tråden. Har snakket med de to ganger i dag selv. Han som har tatt tlf i dag (Henrik) har jeg meget god erfaring med. Hyggelig kar som virker å vite hva han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 bmwmann: Har du M3 CSL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 bmwmann: Har du M3 CSL? Jepp det har han. Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 ja d er dårlig gjordt........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå