Gå til innhold

hvor tøft er det med E30 M3 uten vinge?

hvor tøft er det med E30 M3 uten vinge?  

55 stemmer

1. 1. hvor tøft er det med E30 M3 uten vinge?

• kjempetøft!
      6
    • E30 M3 skal ha vinge!
      49

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk kjørt bak en M3 uten vinge en gang og det så faktisk ikke så verst ut.

Men så er jo litt av det spesielle med E30 M3 nettopp vingen og breddinga.

Men jeg slakter deg ikke om du kjører uten vinge, blir ofte et mye mer "clean" look, enda det er en M3 vi snakker om (banning i kirka).. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dscn02889zq.jpg

Litt større ;)

Da jeg tok av vingen min for å maskinpolere under, så syntes jeg det så fælt ut. Og det gjør da selvfølgelig dette også!! E30 M3 skal ha vinge, ikke noen liten tullespoiler ala E46 M3. Men du skal vel unasett ha på SE vinge med flapp, så det er vel egentlig ikke noe tema dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dscn02889zq.jpg

Litt større ;)

Da jeg tok av vingen min for å maskinpolere under, så syntes jeg det så fælt ut. Og det gjør da selvfølgelig dette også!! E30 M3 skal ha vinge, ikke noen liten tullespoiler ala E46 M3. Men du skal vel unasett ha på SE vinge med flapp, så det er vel egentlig ikke noe tema dette da...

selvsagt skal jeg verken kjøre uten vinge eller med E46 spoiler! tok bare et bilde for moroskyld, og la det ut for å høre hva folk syntes.

har vel ikke dårlig smak vel.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg knipset ett bilde av bilen min uten vingen. hva syntes dere? syntes det var litt fint også, men vil jo ha vinge der igjen. kanskje en E46 M3 spoiler hadde vært noe?

Oi!den ser jo naken ut :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...