Gå til innhold

Gjennomført 97 mod.E36 328coupe GJENNFUNNET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du har vel et godt signalement på fyren siden han satt i bilen din.. Dette kvalifiserer til henrettelse på stedet sier jeg bare! :evil:

slike folk er ikke i stand til og kjøre bil etter for og si det sånn hvis noe slikt hadde skjedd her.. makan til frekkhet!!!! :gunfire:

jeg har en ganske Stor gammel treningskompis på østlandet som er informert om dette nå med bilder av bil,kjennemerke etc..han har god kjennskap til diverse miljø og skal holde øynene åpne..

ååååh!! blir så pissed off på slike kronidioter som stikker av/stjeler en bil..å på en såpass frekk måte!! :gunfire::devil::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire::gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er oppservert på Alnabru/strømmsveien for ca. 20-30 min siden,med 2 gutter i :evil:

få med deg Alt og Alle du kjenner med bil og kjør rundt distriktene..er de ute og kjører bilen er de dumme nok til og bli oppdaget av dere eller noen andre som vet om tyveriet! Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg stilt gratis med bil for og finne de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte de å finne ut noe mer istad Joar'n? Var jeg som ringte til Bjørn (kompis av meg som ringte) og gav deg nr hans.. Hørte at de satt seg i bilen akkurat i det han kom.. Og spant avgårde.

Håper virkelig de finner de, og at du får tilbake bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven dette er spennende, får håpe de tar dem før bilen er ødelagt.

Kan du gi en kort beskrivelse av faanskapet slik at andre kan være på vakt ?

Han som stakk av med bilen er ca. 180cm høy,lys blondt hår,blek i ansiktet,normal kroppsbyggning,snakket med rolig stemme,alder er vanskelig å si tipper rundt 25 år + at han er en tulling :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...