Gå til innhold

Gjennomført 97 mod.E36 328coupe GJENNFUNNET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Klarte de å finne ut noe mer istad Joar'n? Var jeg som ringte til Bjørn (kompis av meg som ringte) og gav deg nr hans.. Hørte at de satt seg i bilen akkurat i det han kom.. Og spant avgårde.

Håper virkelig de finner de, og at du får tilbake bilen din!

Det fikk nok ikke tak i han desverre :cry: .Tusen takk for at du ga beskjed :wink: Hvis det er flere som ser bilen,så er jeg kjempeglad om dere ringer meg på tlf. 92 60 56 99 eller ringer til politiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil være med jeg også, kjører en 328 coupe, der jeg har byttet innsug, +++ og chip, målt min til 6.1 sec.... kjører med 320 bakaksel, går bra som faen... blir også kompressor 5 sept, det kommer til å gå BRA.... :) send meg en mail når dere avtaler sted:) kollerod@hotmail.com

Ikke fått med deg at bilen hans er stjålet?

Hadde ikke du en 320 med trimmet 328 motor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har passert bomringen ved Sørkedalsveien kl.13.42 i går og bomringen ved Middelthunsgate kl. 17.55 i går ettermiddag.

Dette betyr trolig at de holder mye til i området mellom Gaustad og Majorstuen.Hold øynene åpne :shock:

Ps:Hvis ikke bilen blir funnet i dag,kommer det artikkel i Aftenposten i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn.

(Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA HAR RETTFERDIGHETEN SEIRET

Takket være 2 stk. på forumet her:R.Andersen og Kjetil Somme

Andersen ringte meg på mob. og fortalte at han lå bak bilen min,han forsøkte å følge etter,mens jeg ringte politiet.Men bilen ble borte,jeg dro ned mot Kampen hvor bilen sist ble sett,det samme gjorde Kjetil Somme.

Han fikk øye på bilen på Tøyen og ringte 112,mens han fulgte bilen opp mot Carl Berner.Der slo politiet til,mens Kjetil sperret bakfra.

Jeg ankom selv idet de 2 tyvene ble tatt hånd om,ingen av de 2 i bilen var den som stakk av med bilen i første omgang

Min bil blir nå tauet inn for kontroll av politiet.

Takk til alle som har bidratt med hjelp og en SPESIELL STOR TAKK TIL KJETIL !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...