JE Motorsport Skrevet August 24, 2005 Forfatter Skrevet August 24, 2005 Klarte de å finne ut noe mer istad Joar'n? Var jeg som ringte til Bjørn (kompis av meg som ringte) og gav deg nr hans.. Hørte at de satt seg i bilen akkurat i det han kom.. Og spant avgårde. Håper virkelig de finner de, og at du får tilbake bilen din! Det fikk nok ikke tak i han desverre .Tusen takk for at du ga beskjed Hvis det er flere som ser bilen,så er jeg kjempeglad om dere ringer meg på tlf. 92 60 56 99 eller ringer til politiet
kollerod Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 vil være med jeg også, kjører en 328 coupe, der jeg har byttet innsug, +++ og chip, målt min til 6.1 sec.... kjører med 320 bakaksel, går bra som faen... blir også kompressor 5 sept, det kommer til å gå BRA.... send meg en mail når dere avtaler sted:) kollerod@hotmail.com
bimmerdude Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 vil være med jeg også, kjører en 328 coupe, der jeg har byttet innsug, +++ og chip, målt min til 6.1 sec.... kjører med 320 bakaksel, går bra som faen... blir også kompressor 5 sept, det kommer til å gå BRA.... send meg en mail når dere avtaler sted:) kollerod@hotmail.com Ikke fått med deg at bilen hans er stjålet? Hadde ikke du en 320 med trimmet 328 motor da?
Dr_S Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 vil være med jeg også, kjører en 328 coupe, der jeg har byttet innsug, +++ og chip, målt min til 6.1 sec.... kjører med 320 bakaksel, går bra som faen... blir også kompressor 5 sept, det kommer til å gå BRA.... send meg en mail når dere avtaler sted:) kollerod@hotmail.com LOL, her følger vi med ja
Frode H. Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Tror det er dere som ikke følger med. I noen poster litt lenger bak ble det snakket om å samle en gjeng for å lete etter bilen.
M3Cecotto Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Fy faan så irriterende. Håper du inderlig finner bilen din igjen å den ikke er alt for rævkjørt!! Lykke til!
JE Motorsport Skrevet August 25, 2005 Forfatter Skrevet August 25, 2005 Bilen har passert bomringen ved Sørkedalsveien kl.13.42 i går og bomringen ved Middelthunsgate kl. 17.55 i går ettermiddag. Dette betyr trolig at de holder mye til i området mellom Gaustad og Majorstuen.Hold øynene åpne Ps:Hvis ikke bilen blir funnet i dag,kommer det artikkel i Aftenposten i morgen
Kjetil Sømme Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Håper de ikke går under jorda og slakter bilen når de ser det da...
JE Motorsport Skrevet August 28, 2005 Forfatter Skrevet August 28, 2005 Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn. (Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.
JE Motorsport Skrevet August 28, 2005 Forfatter Skrevet August 28, 2005 For å se forløpet se på diskusjoneforumet, under annet-der står hele jakten.
JE Motorsport Skrevet August 28, 2005 Forfatter Skrevet August 28, 2005 DA HAR RETTFERDIGHETEN SEIRET Takket være 2 stk. på forumet her:R.Andersen og Kjetil Somme Andersen ringte meg på mob. og fortalte at han lå bak bilen min,han forsøkte å følge etter,mens jeg ringte politiet.Men bilen ble borte,jeg dro ned mot Kampen hvor bilen sist ble sett,det samme gjorde Kjetil Somme. Han fikk øye på bilen på Tøyen og ringte 112,mens han fulgte bilen opp mot Carl Berner.Der slo politiet til,mens Kjetil sperret bakfra. Jeg ankom selv idet de 2 tyvene ble tatt hånd om,ingen av de 2 i bilen var den som stakk av med bilen i første omgang Min bil blir nå tauet inn for kontroll av politiet. Takk til alle som har bidratt med hjelp og en SPESIELL STOR TAKK TIL KJETIL !!!
Custom Edition Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 JÆVLIG bra!!! finner vel fort ut hvor den opprinnelige drittsekken holder til og heter nå da..håper han får smake Skikkelig!!
jonr Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 grattis. hvordan gikk det med din venn i skien ? ikke hørt noe mer om den historien
sindre21 Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 det var veldig bra at du fant den igjen håper ikke noe er ødelagt.må rose disse to andre som hjalp til det er karer det veldig fint at folk hjelper til slik appl aus gi info om hvordan det går med bilen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå