Frank Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Nice den der ja Har skulle hatt tonede baklykter, blir litt shærende fargeovergang med knall rød å orange lykter på en så mørk nice bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Pen bil, ikke for mye, ikke for lite. Er det noe jeg ville gjort, så er det nok å fjernet det røde mellom baklyktene og skiftet selve baklyktene til røde/hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 PENT! Skikkelig pen og smakfull styling har den også! Men jeg ville gjort noe med baklyktene..fjernet refleksplaten+investert i mørke eller røde baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Meeget nice kjerre Menne si meg, den røde refleksplata (?) bak skiltet ditt, den synes jeg ødela litt. Blir liksom halvveis eldre civic look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 oi! mye respons på kort tid kjekt med så mye positive tilbakemeldinger! har tenkt litt på tonede baklykter men koster jo litt og driver på og sparer til en viss motor jeg skal ha meg til høsten bilen er styla med infinity leppe, m3 sideskjørt, m3 vinge og en ukjent bakfanger (?) hehe.. ellers er det sota lykter, lyktelister og litt senk skal prøve å ta vekk den refleksplata en dag og se hvordan det blir Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Kjempefin bil du har der..sota baklykter er det eneste som mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Fin bil ja... Kunne kanskje med fordel byttet ut baklyktene med blå lykter (ev. kjøpe hvite og lakkere blå),alternativt sorte? + lakket det rundt nummerskiltet i bilens farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg liker baklyktene som de er! Sota baklykter på E30 er så utrolig standard Shell hangaround. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 du kan jo kjøre samme stil som meg... Hjemmerødsota Syns det ser veldig bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 sinnsyk e30 det skal du ha... strøkent,.,. det er d jeg sier 4 dørs kan se fint ut det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg sier som mange andre her... værså snill ikke ha på sota baklykter..... helrøde er mye finere pluss at man får jo kjøpt noen som er hvit/rød også... bruk heller pengene på det når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Rogalandsbil også jo. Heheh, stemmer det....lurer på hvem som sa at han måtte registrere seg her på forumet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Helrøde ja, ellers nydelig bil.. Velkommen forresten til Norges beste forum, med de kjekkeste personene.. (Bortsett fra viss da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 skal prøve å ta vekk den refleksplata en dag og se hvordan det blir Og så må du erstatte den med den sorte orginale platen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 skal prøve å ta vekk den refleksplata en dag og se hvordan det blir Og så må du erstatte den med den sorte orginale platen. ...som jeg har en ekstra av om du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå