Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grommere understell skal du ikke se bortifra kommer snart..vurderer Bilstein med H&R. Men først vil jeg få lakkert stylingen, noe som ble avlyst nå pga de tok ferie :(

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sendte mail til Schmiedmann idag, Koed svarte ikke... Men jeg lurte på tårndemperstag, skrev i mailen jeg hadde e36 318is med M42 motor.

Så får jeg svar:

Hei.

Tårnstiver med varenr. T36F er den du skal ha. Den koster 1517,- inkl.mva

Denne må bestilles fra vår leverandør, vi kan ha den her tidligst torsdag

uke 31 eller mandag uke 32.

Mvh

Motortechnik AS

Men iflg nettsiden deres, er dette til 6 syl. ?? Har de ikke peil eller er det feil info på hjemmesiden? Blir så irritert.

Skrevet

Nettsiden til schmiedmann er jo jalla fra ene siden til siste liste så hadde ikke vært overrasket om det er nettsiden det er feil på.

Du kan vel kanskje sjekke om gsbildeler har delen liggende på sin side?

Kontrollsjekke selv liksom.

Skrevet
Har selv xenon interiør og det er nydelig! Sleng ut noen bilder av dette når montert da :D

Tror ikke mitt gamle Canon Ixus helt klarer ta gode nok bilder, men skal gi det et forsøk!

Skrevet
Begynner å bli farlig mye M merker på bilen din nå!

Men det er jo forsovit greit, da du bare har M optikk ;)

m opptikk? hva mener du? bare utseende?

Skrevet

LOL, Scmiedmann i Skien hadde faktisk ikke tårnstiver til M42 motoren. De har altså til M40 og M43.... Koed neste tror jeg

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er nylakkert M3 bakfanger på plass. Fått lakka sideskjørtene også, men ikke montert de...bare regn her! Bilder kommer ;)

Skrevet

thomas.. må se på den nye rumpa di nå ja :P

får vel snart no ny rompe jeg og :D, bare få retta litt på økonomien igjen.. m fangere er dessverre dyrt.. :(

Skrevet

Fikk endelig montert på sideskjørtene. Ble et par glipper som må limes pga klips som ikke satt skikkelig. Fant ut at det var utrolig vanskelig til å begynne med, måtte finne riktig størrelse på bor osv. Men gikk unna når vi først fant ut av det. Borremalene var kjekke å ha vet jeg :)

Får vel ta litt bilder etterhvert. Bilen blir skitten på 2 min nå pga regn her hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...