Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Grommere understell skal du ikke se bortifra kommer snart..vurderer Bilstein med H&R. Men først vil jeg få lakkert stylingen, noe som ble avlyst nå pga de tok ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Fikk et par pakker idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Sendte mail til Schmiedmann idag, Koed svarte ikke... Men jeg lurte på tårndemperstag, skrev i mailen jeg hadde e36 318is med M42 motor. Så får jeg svar: Hei. Tårnstiver med varenr. T36F er den du skal ha. Den koster 1517,- inkl.mva Denne må bestilles fra vår leverandør, vi kan ha den her tidligst torsdag uke 31 eller mandag uke 32. Mvh Motortechnik AS Men iflg nettsiden deres, er dette til 6 syl. ?? Har de ikke peil eller er det feil info på hjemmesiden? Blir så irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Nettsiden til schmiedmann er jo jalla fra ene siden til siste liste så hadde ikke vært overrasket om det er nettsiden det er feil på. Du kan vel kanskje sjekke om gsbildeler har delen liggende på sin side? Kontrollsjekke selv liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Har selv xenon interiør og det er nydelig! Sleng ut noen bilder av dette når montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har selv xenon interiør og det er nydelig! Sleng ut noen bilder av dette når montert da Tror ikke mitt gamle Canon Ixus helt klarer ta gode nok bilder, men skal gi det et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Begynner å bli farlig mye M merker på bilen din nå!Men det er jo forsovit greit, da du bare har M optikk m opptikk? hva mener du? bare utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2006 Han mener nok stylingen, som er org M3/M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 LOL, Scmiedmann i Skien hadde faktisk ikke tårnstiver til M42 motoren. De har altså til M40 og M43.... Koed neste tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Da er nylakkert M3 bakfanger på plass. Fått lakka sideskjørtene også, men ikke montert de...bare regn her! Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 thomas.. må se på den nye rumpa di nå ja får vel snart no ny rompe jeg og , bare få retta litt på økonomien igjen.. m fangere er dessverre dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg vil ha garasje!! Pokker, nytter ikke stå ute i dette drittværet å sette på sideskjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Fikk endelig montert på sideskjørtene. Ble et par glipper som må limes pga klips som ikke satt skikkelig. Fant ut at det var utrolig vanskelig til å begynne med, måtte finne riktig størrelse på bor osv. Men gikk unna når vi først fant ut av det. Borremalene var kjekke å ha vet jeg Får vel ta litt bilder etterhvert. Bilen blir skitten på 2 min nå pga regn her hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hva skjer med det nye interiørlyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Hva som skjer? Vel, det lyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå