Dr_S Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 De ble dessverre litt mørke, men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 der ja! ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Det ble bra ja,er jo forøvirg alltid pen bilen din Nå har du vel snart påkostet den så mye at den fortjener en større motor også?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 pen og relativt orginal bil.. det er slik vi liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Igår kom regninga på moms fra handelen jeg gjorde med bimmian.com..... Faktura på 220,- fra FedEx Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Igår kom regninga på moms fra handelen jeg gjorde med bimmian.com..... Faktura på 220,- fra FedEx Norge Fikk noe regning jeg også på noe FedEx dritt av kjøp av headers, men jeg skjønte ikke helt hva dem krevde penger for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 åååh, den farga kler e36 så jævli bra.. nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 åååh, den farga kler e36 så jævli bra.. nydelig bil Tusen takk, godt å se flere som liker grønne E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Nå skal jeg snart sette igang med vask innvendig og utvendig og få den ren og pen til BMWCCN treffet Sees på Våler! Avreise imorgen kl 05...uff...tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 It is really?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Really what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Legger ut noen bilder av bilen tatt på Våler nå i helgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Fikk jo studert litt bilen din nå i helga. For en ren og pen bil! Var deilig å se en e36 uten øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 jeg også studerte bilen din i helga doktor'n. og kunne ikke sagt det bedre enn hva vibe^ sier.. deilig å se en e36 uten øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå