Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Satte på skiver bak idag, samme som foran (Brembo) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Rattet som skal erstatte det kjipe 4-eikede: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Meget pen kjerre etter hva jeg ser på bildene, nesten en skam at det ikke er sekser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Sekser er ikke en nødvendighet i BMW, slik mange tror. Dr_S Hva heter de skivene mer enn Brembo? Jeg har Brembo Max foran men de har noen helt andre spor og ikke hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Sekser er ikke en nødvendighet i BMW, slik mange tror. Dr_S Hva heter de skivene mer enn Brembo? Jeg har Brembo Max foran men de har noen helt andre spor og ikke hull. Jeg vet faktisk ikke modellnavnet på de, mulig at de er gått ut eller noe. Disse er borra og slissa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Pen og stilfull bil De baklyktene du har er bare rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Dr_S, hva slags hovedlykter har du? FK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Pen og stilfull bil De baklyktene du har er bare rå! Takk! Ja, det finnes ingen andre baklykter jeg kunne tenkt meg enn disse Dr_S, hva slags hovedlykter har du? FK? Jepp, det er FK Automotive krom, forøvrig mitt 3. sett Er knallfornøyd med de lyktene og de lyser MEGET bra. Har vurdert HID etterhvert også. Forøvrig er alt av lykter på bilen ifra FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Lurer på slike selv, bare med svart bakgrunn. De jeg har nå går litt i oppløsning Hvor får man de billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Flott bil! Perfekt styling La meg få gratulere den stolte eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2005 Lurer på slike selv, bare med svart bakgrunn. De jeg har nå går litt i oppløsning Hvor får man de billigst? De er pene i sorte og, ja. Er jo en annen med isbil her inne som har de.. Jeg kjøper hos Schmiedmann, syns de er billigst, får god service der Flott bil! Perfekt styling La meg få gratulere den stolte eier Takk for det! Alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Noen av dere fikk kanskje med dere gruppekjøpet på xenon! Vel, her er resultatet på min isbil : (Ja, panseret er ikke lukket igjen) Synes det ble veldig bra! Kan trygt anbefale dette til andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ble bra dette ja Dr_S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 De er pene i sorte og, ja. Er jo en annen med isbil her inne som har de.. Utrolig nydelig bil du har der Jeg har forøvrig FK angeleyes i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå