Raven Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Fikk et tips på jobben i stad om bilen og stormet ut med kameraet. det var verd turen. sinnsyk bil og sinnsyk lyd NAJS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 sikkert en liten skriveleif! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Aj, den bilen er RÅ!!! Antar at den gikk på utenlandske skilter!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Det er en M6 Mer sjelden enn M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 helt klart en drømmebil! men vet ikke om jeg liker felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 tror ikke akkurat jeg hadde tenkt på felgene med det første hvis jeg hadde hatt en M6 men gjennomført RÅ bil som skal være i original stand mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 var så gira at det ble en liten feil der ja og forresten så var den norsk reg.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Ekstremt nice Hva koster noe sånt? Det er vel sånn Titano festival på Vinstra nå..? Er sikkert gjest der. Stikk ned og leit etter den og knips fler bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 1.780.000,- må man ut med en ny en hvertfall.. men kommer sikkert noen hundre lapper hvis man skal ha diverse ekstrautstyr å regner jeg med *kjøre og levere lotto til i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja den var rett og slett rå. Likte felgene også. Kunne vel kanskje ha sluppet den litt ned mot bakken, ellers bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Lekkert. Men fargen på den er ikke helt min stil. Faktisk bare denne fargen jeg har sett bilder av M6 i. Får man den ikke i andre farger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Lekkert. Men fargen på den er ikke helt min stil. Faktisk bare denne fargen jeg har sett bilder av M6 i. Får man den ikke i andre farger? jo, selvsagt gjør du det! kjørte en mørkeblå M6 på gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 1.780.000,- må man ut med en ny en hvertfall.. men kommer sikkert noen hundre lapper hvis man skal ha diverse ekstrautstyr å regner jeg med *kjøre og levere lotto til i morgen* Er ikke det prisen på M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Den blåe M6'n som var på Rudskogen kostet ca.1,9mill med d ekstra utstyret som var på den.. Grunnprisen starter vel på ca. 1,7million på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå