Raven Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 føyer meg til i rekken av gratulanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 grattis hehe husker hvordan det var å få lappen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer! Det er alltid gøy å stå på oppkjøring. Jeg har gjort det to ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer ja. Regner med du kommer til Molde på båtferien din da vettu. JAzz hele uka!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Gratulerer!! Så mye gratulasjoner her at man ikke vet hva man gratulerer for, men... Gratulerer..! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Gratulerer ja Blir vel deilig å få kjøre alene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ¨Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Er en stund siden jeg kjørte opp men jeg husker fremdeles følelsen godt, det er digg og kunne kjøre alene! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Sånn, da var jeg hjemme igjen Så nå blir det vel litt kjøring tenker jeg Koselig med så mange gratulasjoner, takk til alle! Men så lurer jeg på en ting, har ikke hatt mørkekjøring enda, så jeg får vel nytt førerkort når jeg har hatt det. Noen som veit om det går an å få tatt nytt blide til det istedet for å bruke det som er i registeret nå? MAX misfornøyd med det jeg har nå, ser ut som tidenes sureste menneske Ikke akkurat verdens undergang, men jeg skulle gjerne hatt et annet på det jeg får i mars... jeg tokk prøven å strøk Faen må ha lappen nå,., bmwn min savner ime sletta igjenn Æsj, det er no dritt... Men neste gang går det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå