Bimern Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Vart brukan det dær ja. Få på et sætt skikkelige store hjul, så blir de ganske konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Synes hjulene er store nok jeg. 255/40-17 bak og 235/17-45 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Meget pen E36 det der! Sjelden en ser så pene sedaner. Jeg ville også satt på M-lister og nye lister på bakfangeren. Dekkene er brede nok Og kanskje M3 speil etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 M lister på tur, samt M3 speil med blinkers i... Nye lister til bakfangern og frontfangern kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Jeg ville unngått det med blinkers i speilene jeg da. Synes det blir litt for "mye". Men, synes bilen din er blitt veldig peeen ja Holder på med en facelift selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Holder på med en facelift selv... Populært det for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tja, er jo en "billig" måteå få en ny bil på da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå