|_BMW_| Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Har planer om og kjøpe meg Angeleyes med sort innfatning til min E-39, da vil jeg i tillegg investere i baklykter.... Er bare litt usikker på hvilke av disse led- facelift lyktene jeg bør velge bak... Valget står mellom røde med sotede blinklys eller røde med hvite blinklys... Noen innspill? Tar i mot alt av meninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 røde med hvitt... Det er absolutt finest på sort bil! røde/sorte passer vel på sølv andre farger sikkert. Men gå for røde/hvite du. Det blir knall fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 takk for det! Men jeg bør vel ha angeleyes med sort lykthus og ikke chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Mulig, det skal jeg ikke si sikkert. Tror det blir fint med begge deler jeg. Jeg hadde chrome på min ihvertfall og det så da fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 kjøp deg sorte LED-lykter bak kanskje..? De kalles vel for Black Krystal og er i mine øyne Veldig pene og nøytrale. Kompis har det på sin E39 og de ser meget bra ut på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 har vurdert de, er sterkt i tvil.... Det liksom de to det står mellom Noen som har bilder av disse på en mørkeblå E-39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 rød og hvite... ingen tvil. helt klart de fineste. men hvorfor sort bakrun på fronlysene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 ser for meg at en ser Angeleyes ringene bedre...?!? Mere stilfullt kanksje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 de vises sinnsykt godt med de blanke og så d er ingen forskjel vil jeg tro. penere med blank bakgrunn spør du meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Skal også ha meg Angeleyes, men velger sort bakgrunn nettopp fordi ringene vises bedre, spesielt i dagslys. Syns ikke det er noe pent når alt går i ett. Særlig hvis du har chrome/hvite blinkere også. Når det gjelder baklyktene så velg rød og sølv. Sølv er penere enn hvitt, men spørs hva du skal ha på resten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 ser for meg at en ser Angeleyes ringene bedre...?!?Mere stilfullt kanksje? Ja, velg sort i frontlyktene. Og røde/klare baklykter. Dvs. så lenge du klarer å holde deg unna lexus-helvete så kan du egentlig velge hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 sliter selv med denne "problematikken"... Har selv en Oxfordgrønn E39 sedan med lyst skinn ( sand beige), og med angellights foran med sort ramme, synes det helt klart det er finest! Men smaken er som baken-delt! Men over til baklysa, jeg har den meningen at led lys er det eneste riktige, og til min tror jeg det må bli røde/hvite. Lexus lykter er for meg en skandale!!! Lykke til med valget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Valgte angeleyes med sort bakgrunn jeg også, nettopp fordi jeg mener de vises bedre sånn. Her er resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Rød og sølv baklykter??? Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Slike? Det er slike jeg har på min E36 da... Tror det vil gjøre seg på din E39 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå