Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 he he. morsom historie d runar. skjønner du er dritlei. men d blir bra nå. denne bilen har hadt alle motganger en bil kan ha når d gjelder motorbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Og derfor bør d bli bra nå.. noe jeg trur det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Trur d må bli noe sånt som: Bmw 6?? kansje... skal lage et til konebilen også, der skal det stå: Konebil.... Lager det på en sjappe rett nedi høgget her, 220kr pr skilt... meget bra også, ikke noe folie ting... Har du muligheten til å ta bilde av et slikt skilt, slik at jeg får se hvordan de blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Jeg kan ta bilde med en gang jeg har fått tak i de så kan jeg poste her eller sende til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Trur d må bli noe sånt som: Bmw 6?? kansje... skal lage et til konebilen også, der skal det stå: Konebil.... Lager det på en sjappe rett nedi høgget her, 220kr pr skilt... meget bra også, ikke noe folie ting... Reklameservice som lager slike skilt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Nei, det er på Bergmoprodukter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå