S. Gunstad Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Mine personlige meninger er at det ville sett mye bedre ut med sorte bmw-nyrer.. intet krom... Og at du trenger nytt interiør Helt ening, -Jeg hadde ikke satt den grillen på min bil om noen hadde trua meg med kniv! Girkula var også "UPASSENDE", men resten av bilen var sikkert ganske fin da du kjøpte den (hvis den var orginal da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 jepp jeg bor på ganddal og hadde MOMO sport felger på tidligere:) hvor holder du til i landet aguilera? viss det ikke er i sandnes området tviler jeg på du har sett den Vel...jeg bor på Bryne/Sandnes....så jeg har nok sett den ja.....jobber forresten på Kvadrat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 da er det nok godt mulig du har sett den ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Aguilera: Pleier du å parkere bilen på Godeset?? Hehhe, ja....stemmer nok det Holder du til der da?? Bor i det gule huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå