Gå til innhold

e30 325 som banebil


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg var på rudskogen for andre gang i år,og fikk veldig lyst å kjøre på bane.men det er et problem : smeller du bilen på bana,får du ikke igjen ei krone på forsikringa :cry: + at bilen min "bare" har ca 165 hk , og det er kansje litt lite å stille op med på bane.så jeg vurderer å gå til innkjøp av en gammel,billig 325,som jeg bekymringsløst kan kjøre på bana med! kansje modifisere den en smule motormessig. høres dette ut som en plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du da lov til å kjøre fortere enn 80 km/t??

Står det i papirene dine at du ikke skal kjøre fortere enn 80km/t?

på banekjøring gjelder vanlige trafikkregler dvs 80 km-fartsgrense. men hva man gjør og hva som er lovlig er jo ofte to forskjellige ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forsikringa skal gjelde på den slags må du kjøre etter veitrafikkloven! Så i verste fall kan du få bot og miste lappen hvis purken ligger i busken og sniker. Koster også endel mere hvis du skal kjøre unlimited for da tror jeg det er sånn at arrangør må stille forsikring/kjøpe forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forsikringa skal gjelde på den slags må du kjøre etter veitrafikkloven! Så i verste fall kan du få bot og miste lappen hvis purken ligger i busken og sniker. Koster også endel mere hvis du skal kjøre unlimited for da tror jeg det er sånn at arrangør må stille forsikring/kjøpe forsikring.

...dette høyrest i alle fall rett ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min plan er en e30 325, ribbet,men med et sports-sete.kansje recaro.rake rør fra til og med grenrør og bakover,chippe den og sette på sportsluftfilter,så kansje vi oppnår i underkant av 200 HK.lakke den sort,og sette på masse kult dekor.blir bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...