Gå til innhold

Kjøpt 318is !

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare si at har vært på utkikk etter en BMW 318is i noen måneder, som dere sikkert har sett, og i dag kjøpte jeg en 94 mod som har rullet ca 185000km. Utstyr: 18"AC schnitzer felger sommer 16" bmw felger vinter, delskinn sportstoler alt av m-fangere framme og bak (sidene) Var på NAF test/komprisjonstest og alt var ok de gikk faktisk også gjenom bmw sjekkliste på merkeverskted nylig..! Så jeg er fornøyd:) Skal legge ut bilder så fort som mulig, om det går bra, og hvis det er av interesse:)

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du blir nok fornøyd. Hvor i landet kjøpte du den?

Jeg bor i Nordreisa, en stund i fra Tromsø, og kjøpte den faktisk i Nordreisa hos en jeg kjenner, har siklet på den i de 2 årene hun har hatt den, og noen dager før jeg var på tur å kjøpe en bmw 320i 91 mod kjøpte jeg denne her! Fy faen for en bil grom lyd med åpent filter, eller er det bare motoren? :P Nesten som man ikke trenger rekkesekser, ok skal ikke bannes i kirka.. :D men bmw 320 vs 318is følte jeg at jeg valgte riktig!! Eneste felgene som er med 235/40/18 ikke noe for de som liker komfor, men fy for et grep i svingene:) Håper jeg får mulighet til å vise dere bildene!

mvh

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg hatt bilen litt over en uke, og blir bare mer og mer imponert! Ingen problem å "logre litt med halen" ut av kryssene:) Det er jo e kjent sak med bmw, men med 18"felger! Neste prosjekt blir en E36 328i om 1-2 år. Har en kompis med en Mazda 323f 130hk og 200kg lettere enn 318is!

Hadde full bil, og han var alene i bilen, og jeg holdt følge med han! Ja de lokale heltene begynner etter hvert å få troen på BMW..! :D

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...