jødahl Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er bare styrestrømmen jeg koblet til lysene ja! Det er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er bare styrestrømmen jeg koblet til lysene ja! Det er vel ikke noe problem? det bør gå helt fint bra det ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Nå har jeg ny topic, med mitt neste skritt Hvordan høytalere jeg burde ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er vel noen spillere som faktisk kan skru av styrestrømmen til remoten inne i menyen på spillern... jeg var borti dette en gang på an Alpine spille... Klødde meg lenge i hue helt til jeg fann ut at jeg måtte trykke på noen knapper for at den skulle funke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå