Lien Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Legger ut et par bilder av bilen min, siden jeg ikke har fått gjort den enda siden jeg kom på forumet her .. Er litt usikker på senkinga som skulle være 60/40 men.. Syntes den ser mye høyere ut bak enn forran.. Ellers ganske så original bil bortsett fra 18" MAK felger, 60/40 senking, Lyktesenkere, Hvite blinkere og lakkering rundt det hele. Kom gjerne med innspill og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Godt mulig produsenten av senkesettet ditt mener det der er 60/40. Den ser litt lavere ut foran og ca lik bak som min som er senket 40/15 med h&r-fjærer. Ellers så er jo m-tech sidelister oppgraderingen du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Pen bil! Jeg ville ikke gjort så alt for mye med den..men facelift-baklykter,nakkestøtter bak og m-tech sidelister hadde ikke vært feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Flott bil! Jeg ville ikke gjort noe mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 hva skjer med vingen der a? når du ser den fra sida liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 M-speil, M-lister.. Ellers pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 hva skjer med vingen der a? når du ser den fra sida liksom? ..sikkert berre perspektivet som lurer deg litt. Fin bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ser bare litt mongo ut fra siden.. Veldig heldig med bildet med andre ord Facelift baklykter har jeg ikke hørt om før.. noen som har noen bilder å vise meg av de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Her kanskje: eller her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Ser bare litt mongo ut fra siden.. Veldig heldig med bildet med andre ord Facelift baklykter har jeg ikke hørt om før.. noen som har noen bilder å vise meg av de eller? Det var disse jeg mente: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Baklyktene du har er pene. Ellers, jeg hadde gått for M-tech lister og speil, da er den utrolig vakker! Forøvrig veldig fin nå og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Har ikke likt de "crystal" lyktene der noen gang jeg egentlig.. Syntes de ser for kunstige ut i forhold til resten av bilen.. Derfor ble det kjøpt inn vanlige lykter med hvite blinkers Har tenkt å oppgradere framlyktene mine med CCFL angel eyes ringer som jeg skal kjøpe fra ebay siden jeg fikk et tilbud på 700 kr ferdig levert.. det er vell ikke så gale? Interiøret på bilen min har jeg ikke gjort noe med bortsett fra krom m-tech girkule og motormessig er det K&N filter som er blitt satt inn.. I tillegg til dette har jeg tenkt til å bytte simringen som sitter mellom girkasse og mellomaksling, siden denne svetter GODT.. Er dette en operasjon som er mulig for en som ikke har skrudd så mye bil, men som har mekaniker bakgrunn i fra før? GS bildeler selger denne for 261 kroner, noe som jeg mener er sykt dyrt.. Kan få tak i lik simring fra TESS for 80kr. Merk: Lysbrytningen gjennom ruta gjør at det ser kornete ut på rattet og øverst på dashen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Har ikke likt de "crystal" lyktene der noen gang jeg egentlig.. Syntes de ser for kunstige ut i forhold til resten av bilen.. Derfor ble det kjøpt inn vanlige lykter med hvite blinkers Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ser du har 97 mod sideblinkers. Monterte du disse selv? Vanskelig? Bilen var fin den! Trodde 316 og 318 hadde tromler bak jeg men. Ser du har skiver bak. Sikker på at den senkningen ikke bare er kappa framfjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Ser du har 97 mod sideblinkers. Monterte du disse selv? Vanskelig?Bilen var fin den! Trodde 316 og 318 hadde tromler bak jeg men. Ser du har skiver bak. Sikker på at den senkningen ikke bare er kappa framfjærer? Tipper bilen er en 96-97 modell jeg, og på disse nyere 318i'ene hadde de skivebremser bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå