jcvold Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 ønsker å kjøpe instrumentpanelet fra en e36 M3. skal sette det inn i min e36 320i. noen som har til salgs,eller vet om noen som selger? jancato@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Dette finner du drøssevis av på www.ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 er ikke helt komfortabel/ inne på det med å kjøpe og betale over internett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Ebay er den sikreste måten å handle på.. Bare se etter personer\firma med gode "rykter" og anbefallinger. Handler som en gal der. Det har ikke skjedd at pakken ikke har kommet, eller ting har skjedd underveis. Anbefaller ebay på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 men åssen betaler du? er greit hvist den kommer i oppkrav, men pay pal og sånt er jeg ikke inne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Hvordan er det med porto, frakt, toll osv fra ebay? Tanken på å handle fra usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Paypal er meget enkelt. Det som er tingen med det, er når du har handlet ferdig med paypal, så er det bare å hente pakka på posten. GENIALT, slipper å betale mere, kun hente den. Sikkert er det også. Som regel står det fraktkostnad på auksjonen. Eller, så er det bare å spørre selgeren. Bare lete litt irundt så finner du frem. Har enda ikke opplevd noe tull med tollen. Spørs om lyktene mine blir tatt der nå da. ehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 ingen andre forslag? i norge helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hvorfor skal du ha M3 instrumenter egentlig? Funnet ut hvordan du skal få oljetemp måleren til å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Hvorfor skal du ha M3 instrumenter egentlig? Funnet ut hvordan du skal få oljetemp måleren til å virke? driver å gir bilen mit et M3 look,så jeg skal ha det rett og slett fordi det ser kult ut.er klar over at oljetempen ikke kommer til å virke,og de "eco-meteret" skal jeg heller ofre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Sjå kva eg fant til deg. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20858272 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 nice work! true eg går for den! er prisen normal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Kan vel kanskje beregne dette som normalpris: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new Det var denne prisen som kom opp når jeg valgte M3 E36 på GSbildeler. (selv om det ikke står M3 på den aktuelle siden der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 sjekk www.autopower.se Ligger på rundt 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 ja,men da har du igjen den greia med å handle fra utlandet,paypal og hele butikken.liker det enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå