HenrikE30+ Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Selvfølgelig en flott bil , eneste jeg har å utsette på den er at den var så veldig SVART innvendig og at det er cab... Litt mer senking hadde gjort seg ja - gå for justerbart, det lønner seg i lengde. Ikke senk bilen uten å bytte dempere (uansett hvor mye du senker). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Selvfølgelig en flott bil , eneste jeg har å utsette på den er at den var så veldig SVART innvendig og at det er cab...Litt mer senking hadde gjort seg ja - gå for justerbart, det lønner seg i lengde. Ikke senk bilen uten å bytte dempere (uansett hvor mye du senker). ...blir litt svart innvendig p.g.a Carbonlistene som er på M-Tech. Den opplevest ikkje så svart som på bildene (alt vert litt flatt). Senkeplanane er under godgjeringt..... Ein av dei gode grunnane til kjøpet var at det nettopp var cab, men det er smak og behag. Ikkje ubehageleg i dag når termometeret kryp over 26 grader.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varmluft Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Man kjører bilen ikke ofte på gresset. Det er lettere å bedømme bakkeklaring når den parkeres på asfalt. Gresstrådene forstyrer inntrykket. Personlig synes jeg skjermvegg bak forsetene ødelegger de fine linjene på bilen. Når man først kjører uten tak, må man tåle litt trekk i nakken. Det siste bildet er ikke pent pga blits. Ellers for en flott bil. Det er en fornøyelse å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Pen cab! Synes kanskje det er litt kjedelig med sølv, men alt utstyret ditt veier opp Ville byttet ut de orange blinklyspærene, når du har hvite blinklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har m-tech undersetell e46 coupe.. det er senka 20 oppå det igjen med H&R fjærer(forran og bak).. hjulbuene er valsa.. (jeg hørte at m-tech senker 17mm? men.. kan ikke akkurat kalle personen for en sikker kilde trur jeg) Har 8,5*18" med 225/40.. Dette er ikke no problem sånn kjøremessig.. bilen er fortsatt meget høy under og ingen av hjula subber noe sted.. selv om hjulbuene forran fylles perfekt ut.. (er jo fortsatt god klaring bak.. men er kult med litt stuk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 dritfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Meget pen denne ja:) Ettersom det er original M-tech så ser jeg ingen grunn til at du skal fjerne merket på bakluka. Er verre me alle de som kjører med M-merket uten å ha original M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Meget pen denne ja:) Ettersom det er original M-tech så ser jeg ingen grunn til at du skal fjerne merket på bakluka. Er verre me alle de som kjører med M-merket uten å ha original M-tech! ...det med merket bak er det same som eg er komen framm til....takk for resten!! Pen cab! Synes kanskje det er litt kjedelig med sølv, men alt utstyret ditt veier opp Ville byttet ut de orange blinklyspærene, når du har hvite blinklykter. Kva er aternativet til oransje pærer....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Alternativ til oransje pærer er Philips Silver Vision (eller tilsvarende fra annen produsent): De gir et oransje lys når de blinker, men du slipper "eggeplommen" inne i lykta. Jeg skal ikke si noe selv, for jeg har også orasnje pærer, men det er penere uten. Om man har klarglass er det i mine øyne påkrevd med slike pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 ...då må eg ha! Har i nettopp bestilt blinklys med klart glass og.... Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Elsker alltid å se en original BMW mewd m-fangere Liker spesielt hekken på bilen din, skjønner det er viktig for BMW i og med at det er den delen av bilen de fleste trafikanter får se mest av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Eventuelt er et helt tynt lag sølv/gråfarget spraylakk på oransje pærer et annet og meget rimeligere alternativ, ovex. Da snakker man 2x oransje pærer for 12,90 på Biltema, pluss spraylakk, i mot 200,-++ for Philips/Osram-pærer. Har faktisk hvitmalte (alpine weiss II ) pærer på min, og den blinker fortsatt fint oransje, samtidig som det er null oransjeskjær i lyktene: http://bimmers.no/album/?id=e34_520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Du har hvertfall en kanonrå bil. Den der skal du være fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Eventuelt er et helt tynt lag sølv/gråfarget spraylakk på oransje pærer et annet og meget rimeligere alternativ, ovex. Da snakker man 2x oransje pærer for 12,90 på Biltema, pluss spraylakk, i mot 200,-++ for Philips/Osram-pærer.Har faktisk hvitmalte (alpine weiss II ) pærer på min, og den blinker fortsatt fint oransje, samtidig som det er null oransjeskjær i lyktene: http://bimmers.no/album/?id=e34_520i ...god ide Gunnar. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå