Gå til innhold

Dagens bilobservasjon! (eller gårsdagens...)

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Satt å spiste frokost på Elite plaza i gøteborg i går, da det stopper en stor, fet Mercedes utenfor vinduet. (type fortausrestaurant/frokostsal)

Hmm, tenker jeg, hvor er stjerna på panseret? minimum 19" felger med en B på centerkoppen? HMMM! :shock:

Brabus! Lik denne: http://www.brabus.de/fahrzeugangebote/bb2e.pl?5

Den hadde "EU-skilter" med LV på. hvilket land er det?

Ut kommer det en skalla småbøs eldre fyr i grilldress, og tar sånn "gangsterhilsen" (ta i hånda, holde rundt hverandre og klappe på skuldra) med han i bilen foran, også i grilldress, med en en svart Nissan Patrol ( http://www.nissan.com.au/patrol/ ) med minimum 20" kromfelger...

Det her er nok "gutta" tenkte jeg da...

Fy fader for en bil. Euro-summen på Brabus siden tilsvarer ca 1,7mill NOK, uten avgiftene da...

Kanskje å banne i kirken å hylle en mercedes, men når det gjelder Brabus kan jeg gjøre et unntak synes jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latvia var første jeg tenkte også egentlig, men ikke sikker.

"den bilen der er nok stjålet en gang" var også en av første tankene mine. :)

Denne står forøvrig ganske langt opp på cabriolet-ønskelista mi. :o

http://www.supercars.de/?show=single_screen&do=car&modell_id=759&modell=Brabus%20SV12%20Biturbo%20Roadster&marken_id=98&markenname=Mercedes-Benz©=1&url=Li9kYXRhL21lcmNlZGVzLWJlbnovMjAwM2JyYWJ1cyBzdjEyIGJpdHVyYm8gcm9hZHN0ZXIvNDgwLzAwOC5qcGc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabus er ganske fete biler. AMG og Brabus gjør at Mercedes holder følge med Bmw's M-serie og Audi's S-og RS serie. Men Brabus har egentlig ikke noe med Mercedes og gjøre slik sett. De kjøper opp nye Mercedes-biler og gjør de fullstendig om til deres egne. En kompis av meg har en Brabus 3.6l.

Han har vært på fabrikken der de bygger Brabus'ene. Helt vilt fortalte han...

Golfen på den siden er forresten tilsalgs:

ihi turbo kit levert fra gik.

stor intercooler.

micro dynamics tillegsprut med en stor dyse.

justerbart cam drev.

portet topp og innsug.

større spjellhus.

3 lags stål toppakning.

G60 stempel,råder og olje pumpe.

vann insprut fra gik.

sinter cluths.

Blitz twin solinoid boost controler.

olje og turbo trykk målere.

sparco rattnav forlenger.

momo ratt.

BMW z3 m cupe. el stoler

litt stereo.

støtte stag forran og bak + nede mellom berebruene.

sommer og vinter hjul.

godkjent senking.

jamex luftfilter.

røde polliritan foringer.

2,5 eksos. kommer ikke på mer i farten.sikkert mye jeg har glemt.

bremset 190hk i benk med 0,95 bars ladetrykk

0-122 km/t 8,5 sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimble kjørte hvertfall Brabus i Gumball før. Vet ikke om han kjører noen annen specialtunet mercedes nå, men leste et par gode historier der.

Et eller annet gikk i stykker, så brabus sendte mekanikere og deler med fly til der bilen sto, og de fiksa det på stedet. Kimble vant vel Gumball den gangen også... Mener han hadde en Brabus "følgebil" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LV Latvia...ikkje nødvendigvis stjålen gitt! Masse nyrikingar der!

De var hvertfall et godt eksempel på at man ikke kan se om folk er rike eller fattige på klærne... Grilldress i neonfarger er vel ikke akkurat siste skrik i latvia heller regner jeg med. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":18hwr9xs]Kimble kjørte hvertfall Brabus i Gumball før. Vet ikke om han kjører noen annen specialtunet mercedes nå, men leste et par gode historier der.

Et eller annet gikk i stykker, så brabus sendte mekanikere og deler med fly til der bilen sto, og de fiksa det på stedet. Kimble vant vel Gumball den gangen også... Mener han hadde en Brabus "følgebil" også.

Var bremsene hans om var utslitt! Da sendte de den beste mekaniker'n med fly for å fikse dette! Ekslusivt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":28em7zcd]
LV Latvia...ikkje nødvendigvis stjålen gitt! Masse nyrikingar der!

De var hvertfall et godt eksempel på at man ikke kan se om folk er rike eller fattige på klærne... Grilldress i neonfarger er vel ikke akkurat siste skrik i latvia heller regner jeg med. :lol:

Mitt inntrykk er at veldig mange med _dyre_ flotte biler ikke har på å kle seg - eller i det hele tatt bryr seg om det. Gode eksempler har jeg flust av, og da gjelder det eiere av både Porsche, Ferrari og BMW - til millionen og oppover. Alltid ufattelig rene, pene, lekre og dyre biler med ufriserte menn i 40-50 årene bak rattet. Ofte er det de som har penger.. ekte bilnerder. Men såklart - de andre eksisterer også. Og når det er sagt - ingenting vondt om noen av de to gruppene, det er bare moro å se hvor stor forskjell det kan være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...