steffen_sandnes Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Fant ut siden det var fint vær i går vaska jeg og polerte bilen og knipsa noen finere bilder enn de jeg hadde fra garasjen. Her ser dere at bakfangeren har fått seg en smell Her har dere forresten noen bilder av kompisen min sin 325 som også ble vaska og polert den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 På de bildene der ser dere veldig godt hvor mye M-speil gjør seg på disse bilene... Ellers pene biler, bortsett fra grillen din da Steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 nja hehe syns nå chrome grillen er stilig jeg da men. noen som har erfaring med m-speil fra eBay? de selger m-speil der rimelig billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Kjøp iveg. Sikkert samme kvalitet som vanlige speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Ser også hvor mye det å lakkere bilen helt ned gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 var jo fet bil det da!! Likte grillen veldi godt jeg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Heftig bil , likte grillen jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 takker... men nå er den solgt:) nå har jeg cab:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 takker... men nå er den solgt:) nå har jeg cab:D Sleng opp noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 det kan jeg fikse... men skal ut i kveld:) så jeg slenger opp noen bilder av caben i morgen eller på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Pen bil... men jeg syns øyeskyggene ble for massive... jeg hadde samme før jeg og Leonard gjorde de 10mm mindre... ble mye bedre da... blir ikke for markant da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå