marius paulsen Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 legger ut noen bilder av bilen min! har hatt den i ca 6mnd nå og fått gjort litt med den dette er gjort til nå: -angel eyes -hvite blink rundt om -facelift baklykter -m3 speil -crome nyrer -fjærbeinstag -senking 40-40 med bytte av dem fleste deler i forstillinga,nye dempere+4hjuls kontroll -"aluminiums" lister på dører -"høytalerdeksler" i karbonfiber forran (nautilus som har laget) -6.5t rockford forran(Power 6 1/2" komponent system) -5 1/4 rockford bak (Punch 5 1/4" komponent system) -kicker 5kanals forsterker -KICKER Solo-Baric L7 subb -pioneer multimedia med ipod osv -kondensator++ deler som jeg har fått men ikke montert: -frontspoiler leppe -skjørter -ac-schitzer pedaler ting som vil bli gjort neste mnd: -hellakkering (ikke tak) +lakkering av styling -ny bakpotte med 2 utblås -ordne litt i bagasjerom med karbonfiber -vurderer og få 19toms felg eller 18toms med255 dekk men får se hvor langt pengene mine holder(dama begynner å bli litt sur på bilen) bilen er forsåvidt strøken i lakken men diværse riper har nå irritert meg så lenge at jeg må bare få den lakkert! er det noen som har noen komentarer om bilen så er jeg taknemlig for det! veit at jeg ikke er flink å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Begynner med det jeg er kritisk til jeg da.. Liker IKKE de baklyktene der, de kræsjer rett og slett fullstendig med resten av bilen, og synes heller ikke det tar seg bra ut med chromeriller på E34 med vanlig front. Og hva er det lyse i dørsidene dine? Alt annet innvendig er jo mørkt? Ellers meget pent! Tar gjerne skinninteriøret og multimediasystemet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 pen farge da pen bil.. men so gunnar sier. jeg liker ikke heller de baklysa.. stilig med stål tinger rundt om på interiøret.. jeg ville heller hadt carbon men men.. lakk den ned så blir d en hel del bedre.. ikke d att jeg har gjordt d sjøl enda men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 takker for svar da angående baklysene så synes jeg at dem er di fineste man får til e34,blir rett og slett en utrolig forskjell i forhold til orginalt! intriørlistene er jeg enig i at dem ikke ser veldig bra ut!ser absolutt ikke ut som det dem beskrev på hjemmesiden sin 90% av delene var søppel(kjøpt av firma som annonserer hær på forumet) og anngående cromen så må jeg bare si at JEG ELSKER CROMGREIER,skulle nok ha kjørt mercedes sånn sett styling og lakk kommer neste mnd! felgene er tilsalgs ganske billig! ikke kast i og bra dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg digger de baklyktene der faktisk, syntes de er de peneste som kan settes på E34'n for øyeblikket. Av en eller annen grunn får jeg litt sånn amerikansk styling feeling når jeg ser bilen din. Litt spesiell på en god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Syns baklyktene der ser ut som volvo baklykter. Men ellers var bilen kjempestili!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 fine felger men skal ha meg felger med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 blir vel disse: eller disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 har fått felgkjøpet godkjent av kjærringa nå så nå prøver jeg bare å bestemme meg for en felgtype! ikke så enkelt hvist noen har forslag så er det bare å komme med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 bare så du vet d... de felgene nederst ser ike slik ut... bilde lyver som bare d. vet om flere som har blitt veldig skuffet når dem har bestilt de... d er bare 1cm kant.... jeg ville godt for azev a 18" d er jo en klasikker som funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 azev a er fine men for "gammel" design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 jeg har invistert i mk motorsport felger på min jeg. 17" synest d ble bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 18toms er nok minste jeg vil ha,vurderer også 19toms men blir litt lite gummi kanskje! er det vanskelig å få godkjent bilen med bredere dekk bak enn forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 er det noen som har flere forslag til felger? må vel bestille iløpet av et par dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå