marius paulsen Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 ":39jzpsmf]ser foresten ut som at jeg kommer til å kjøpe felgene til t.a.s vist vi blir enige om frakt! de ser slik uthar også bestilt effektanlegg fra gs i dag! Nice! Hva slags felger er det der? Hva er nypris og hvor får man kjøpt? Ser ut som noe som kunne passet perfekt på e46'en min! t.a.s selger,er ganske dyre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 gjorde et forsøk så jo dritfet ut takker blei nok desverre noen andre felger enn dem på bildet har bestilt disse dem er jo ikke så ulike da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 blir vel disse:eller disse: ...har du kjøpt?? Eg har dei øverste og er fornøygde med dei...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 ligger å venter på meg på posten,men får ikke henta før på fredagen! hva slags dimensjon har du da? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå