BimmerKing Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Er det noen som har en mobil å selge meg? Må være enten Sony Ericsson K700i, Samsung D500 eller noe i den klassen.... Noen som har? Kontakt meg på mail eller PM. Mail: kai@bimmervestnes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 NOKIA RULA!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Nokia utgått!! Sony Ericsson derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Bla Bla Bla..... Drit i hva dere liker å ikke.... Dette er en annonse hvor jeg vil kjøpe en mobiltelefon, ikke ett spørsmål om hva dere liker å ikke. Jeg liker Nokia jeg også, men etter å hatt Nokia i jevnt over 10 år, så er det på tide å prøve noe nytt..... Har forøvrig 2 stk nokia som jeg kan selge(evt bruke i en evt byttehandel ), hvis noen er interressert... 1. Nokia 3220 m/ kamera osv 2. Nokia 6230 m/kamera, video osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm...en som har stått opp med gal fot i mårrest. Beklager.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Kom med en reell pris på disse tlf'ene dine da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Kom med en reell pris på disse tlf'ene dine da. 6230: Kr 1,000.-? 3220: Kr 750.-? Begge er uten binding på noen måte.... hmm...en som har stått opp med gal fot i mårrest.Beklager.... Tja, feil fot og feil fot . Cluet er at dere ødela tråden min. Det har vært behørig diskutert her tidligere. Hadde jeg villet ha deres mening om mitt valg av telefon, så hadde jg laget en tråd under "Annet". Er ikke sur og sint, syns bare at kommentarene ikke hørte hjemme der i.o.m at du ikke hadde en telefon å selge meg. Har noen en fet Nokia å selge meg, så er jeg åpen for forslag på den fronten også jeg, men har som sagt mer lyst å prøve noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 NOKIA RULA!!!!!!!!!!!!!!!! Nokia suger pikken min!! Siste nokian stakk jeg inn i stikkkontakten og så på den sprenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 NOKIA RULA!!!!!!!!!!!!!!!! Nokia suger pikken min!! Siste nokian stakk jeg inn i stikkkontakten og så på den sprenge Javel, da regner jeg med at du har en telefon å selge meg da, siden du skriver inn på tråden her?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har k700i bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Gi dere med å ødelegge salgstråder med slik svada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 jeg har k700ibud? Er den i bra stand? Er den operatørsperret? Hva har du av utstyr til den? Hva er din prisantydning da? Kan også være interessert i SE T630, Nokia 5140, Nokia 6600 etc. Må være i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 telefonen fungerer den.den er slitt utvendig. ikke operatørsperre, bluetooth bundle, ørepropper,lader og hf. 9mnd gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Hva hadde du tenkt deg for den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 bud...sa jeg ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå