Thomas_ Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Hallais. Sitter her helt i ekstase nå. Så en Warsteiner M3 E30 i stad på Alnabru i Oslo. Ekke sikker på klokkeslett, men det var vel noe rundt 6-8 en plass.. Jeg stod på rimi sammen med en kompis å prøvde å vinke.. Kanskje er det noen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Den var jævlig lik vertfall.. Det er jo ikke en ekte men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det noen andre warsteiner M3`er i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 har ikke sett noen andre jeg hvertfall.. lurer da på om den er solgt til noen sørpå i tilfelle..er ikke akkurat noen feriebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det ikke Kjell Rune sin ex.bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 kjell rune hadde verdens fineste BMW. E30 M3 med 500hk og det villeste utseende, at han solgte den er en skam vi norsker må bære på våre skuldre, finnes kun en kur, MUSEUM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Fy faen for en lyd det er i den kjerra.. Kjente nakkehåra reiste seg.. Noen som vet og eieren bor i Oslo eller omegn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Ryktet blir nå avkreftet. Dette var IKKE Kjell-Rune sin bil. Den står "trygt" på Åndalsnes. Bekreftet for 3sek siden. Er vel den eneste av sitt slag denne i Norge, med den motoren. Så dette kan kunne være en utgave som er "svakere". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg vet bare om en warsteiner "replica" til i Norge, denne var på bmw ccn treffet på rudskogen nå i juni. Her er et dårlig bilde av den jeg tok, som man ser var det ikke den jeg egentlig skulle ta bilde av Men denne er jo "replica" på en helt annet måte... Jeg hadde ikke blitt helt i ekstase hvis jeg hadde sett denne for å si det på den måten, men Kjell Runes gamle derimot... Kjell Runes tidligere E30 M3 er en av Norges og verdens feteste biler i mine øyne, heeelrå! To bilder på Kjell-Runes forrige bil, samt link; http://www.grombil.com/Grombiler/Xtreme_racing/M3_turbo/M3_turbo.html EDIT; Måtte ta med et grombilde til på Kjell Runes gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 rå er greit nåkk.. men bilen er vell ikkje godkjent?? å således ganske "verdiløs" i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 rå er greit nåkk.. men bilen er vell ikkje godkjent?? å således ganske "verdiløs" i mine øyne. Tja, har man råd til å ha både en bil til å ha på veien og en banebil er det ikke mye å lure på syntes jeg, den gangen jeg får meg E30 M3 kommer jeg til å bruke den daglig, men skal ikke se helt bortifra at denne ikke er godkjent, har jo rulla lenge med de samme skiltene den, sist jeg så den med dem var jo gatebil våler... Den ble kjørt masse der... Men dette vet jo Kjell Rune... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 har hørt noen rykter om at en ekte dtm-bil er på vei til landet. kan jo være denne. skal etter hva jeg vet befinne seg i oslo-området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 "ex`n" til Kjell Rune er ikke godkjent nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Det finnes TO Warsteiner E30 M3er i Norge, i tillegg til noen vanlige E30er med Warsteiner-dekor. Den ene av M3ene har nr. 9 på siden (Kjell Rune sin tidligere bil), mens den andre har nr. 11. Såvidt jeg har hørt er det kun Kjell Rune sin som har turbo. Den andre har visst mer eller mindre standard S14-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå