Gå til innhold

Warsteiner M3 på Alnabru i Oslo..

Thomas_
 Share

Anbefalte innlegg

Hallais. Sitter her helt i ekstase nå. Så en Warsteiner M3 E30 i stad på Alnabru i Oslo. Ekke sikker på klokkeslett, men det var vel noe rundt 6-8 en plass..

Jeg stod på rimi sammen med en kompis å prøvde å vinke.. :P

Kanskje er det noen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet bare om en warsteiner "replica" til i Norge, denne var på bmw ccn treffet på rudskogen nå i juni. Her er et dårlig bilde av den jeg tok, som man ser var det ikke den jeg egentlig skulle ta bilde av :P Men denne er jo "replica" på en helt annet måte... Jeg hadde ikke blitt helt i ekstase hvis jeg hadde sett denne for å si det på den måten, men Kjell Runes gamle derimot... :twisted:

S3500058Medium.jpg

Kjell Runes tidligere E30 M3 er en av Norges og verdens feteste biler i mine øyne, heeelrå! To bilder på Kjell-Runes forrige bil, samt link;

http://www.grombil.com/Grombiler/Xtreme_racing/M3_turbo/M3_turbo.html

30-800.jpg

passed-issues-february.jpg

EDIT; Måtte ta med et grombilde til på Kjell Runes gamle :D

e30-m3-fullSmall.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå er greit nåkk.. men bilen er vell ikkje godkjent?? å således ganske "verdiløs" i mine øyne.

Tja, har man råd til å ha både en bil til å ha på veien og en banebil er det ikke mye å lure på syntes jeg, den gangen jeg får meg E30 M3 kommer jeg til å bruke den daglig, men skal ikke se helt bortifra at denne ikke er godkjent, har jo rulla lenge med de samme skiltene den, sist jeg så den med dem var jo gatebil våler... Den ble kjørt masse der... Men dette vet jo Kjell Rune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes TO Warsteiner E30 M3er i Norge, i tillegg til noen vanlige E30er med Warsteiner-dekor. Den ene av M3ene har nr. 9 på siden (Kjell Rune sin tidligere bil), mens den andre har nr. 11. Såvidt jeg har hørt er det kun Kjell Rune sin som har turbo. Den andre har visst mer eller mindre standard S14-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...