PenguiN- Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 flaut dette men...skulle hente ny bilen min i dag, en 1996 A4 1.8t...MEN clutch pedalen er helt død...henger bare å slenger...Selger aner ikke sin arme råd...prøvde bilen i går, alt funket topp, ingen sluring eller liknende....har hatt dårlige clutcher og vet hvordan de er..dette var ikke en dårlig clutch..hva kan være galt? et stag som har knekkt slikt at bilen ikke reagerer når jeg trykker ned clutch? noen som har vært borti samme problem på sin bmw? tror ikke det er noen lekkasjer, fordi bremseveske beholderen er helt full. problemet kom VELDIG plutselig... Markus vet feil forum, men orker ikke signe meg opp i vw club forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 problemet er for det første: Audi Ellers er det vel sikkert skruen som holder pedalen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 pss. audi er da bra greier d.! når ej skifta slavesylinder på nissanen min, jikk pedalen rett i dørken.. og der vart den verande til han vart lufta skikkeli! bremseveskebeholderen er ofte delt i to. med felles lokk, sjekk begge beholderane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 takk for tips, sainsbury, spar deg. regner med at noe er løsna...det KAN ikke være noe annet...clutchen var jo perfekt ved testing...og den lekker ikke noe fra bremseveske beholderen..bilen har time 09:00 i morgen tidlig, FAEN, men kom med tips uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Det var et tips. Kjenner vi deg rett, her på forumet så er vel dette også bare b....shit. Fikk aldri se bilder av motorrommet, ikke et lite bevis på kompressormatingen. Lyver noen om noe slikt så har de store problemer, men, vet aldri. Var faktisk et seriøst svar, for du vet vel hvordan pedalen sitter fast? .... Å når pedalen bare henger og slenger så er det ihvertfall ikke bremseveska problemet ligger i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 hihi, her har du et bilde: takk for tips uanset...og jeg driver ikke med bullshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Grattis da.. Tok bare 2mnd'er! men, bedre sent en aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Annonsen med bilder har ligget ute LENGE, annonsen ble det laget en tråd om på kjøp og salg. hadde du sjekket ut annonsen hadde du fått sett bildene for lenge siden. takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Clutchen var gåen, fant biter av lamell platen i motor rommet...MEN selger betaler ALT, hihi, heldig for meg at det ikke skjedde etter jeg hadde overtatt! men bilen blir stående en uke til ny clutch er innabords, gleder meg som en unge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Clutchen var gåen, fant biter av lamell platen i motor rommet...MEN selger betaler ALT, hihi, heldig for meg at det ikke skjedde etter jeg hadde overtatt! men bilen blir stående en uke til ny clutch er innabords, gleder meg som en unge.. Hadde jeg opplevd noe sånt så hadde jeg iallefall bedt om å få satt i en forsterket clutch. Heller legge i noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 må også være rimelig sur ræv og gå fra 300 gamp og ned til 170-150 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 og ikke minst til framhjulstrekk også.. vær påpasselig i det minste og sjekk resten av bilen i samma slengen..kan dukke opp andre ting også som du da kan fikse på vedkommendes regning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Jupp! Sjekk bilen nøye, en kompis av meg kjøpte nylig en 1.8T 2001 mod som hadde gått 120`. Bilen virket helt ok, men etter noen dager kom det en liten ulyd i motoren. Han kjørte da på Møller Trondheim og fikk sjekket det. Motoren var rimelig ødelagt måtte ha omtrent ha heloverhaling. Pris 35k. Han endte opp på møller stjørdal som fikk Audi-importøren til å dekke dette. Flaks kan man vel kalle det. Den hjelpen hadde han neppe fått på Møller trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Døh, må lære meg å lese alle innlegga før jeg svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå