Gå til innhold

Plater til basskasse


Anbefalte innlegg

19mm MDF holder til det meste. Med mindre der er ett beist du skal ha inni der. Da kan du ta dobbel front til elementet og stive opp kassen invendig. Er vel kanskje ikke så billig, har på byggmaker og dem fleste andre sanne butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19mm MDF holder til det meste. Med mindre der er ett beist du skal ha inni der. Da kan du ta dobbel front til elementet og stive opp kassen invendig. Er vel kanskje ikke så billig, har på byggmaker og dem fleste andre sanne butikker.

Takk for raskt svar.. Men har et spm til. Går det ann å bruke andre plater istede? Tenkte ikke på spon, men kanskje forskalings plater eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veil pris på en mdf 19mm 184x275mm er kr 636,-

Jeg får dem for kr 393,- fra jobben :D

Må ikke finne på å bruke noe annet enn mdf pga at det er så dødt matriale.

Kjekt med rabatt ja.. Men da fårn ta seg en tur ut å se på plater da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på maxbo og der kosta det 400 kr for en plate på 120*240 tror jeg det var.. og om jeg ga måla så kunne de sage det til og betale for det jeg fikk.. Takk for at jeg kjenner en som jobber på maxbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg har bygd ei kasse i spon, 18mm.. nå er den på 21,7liter.. og jeg skal ha en 10" som ikke burde ha mere enn 15l.. Kan jeg da gå for en løsning hvor jeg legger mdf plater i sidene innvendig? Så slår jeg to fluer i en smekk? Minsker kassa, pluss at jeg får den 'dødere'..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det 19mm MDF da ell?

Det blir MDF 19mm.. Må bare få regnet ut volumet til basserne og regne ut hvor store platebitene skal være så skal de få lage platene til meg.. slipper jeg å legge skylda på meg selv om det ikke blir pent.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...