Gå til innhold

imponert over gs og os bildeler!

Share

Anbefalte innlegg

jeg bestillte en hel masse deler til min bmw hos gs bildeler, via nettet, og samtidig måtte jeg bestille noe fra os som ikke gs hadde, dette gjorde jeg søndagskvelden! på mandagsmorgen fikk jeg en sms fra gs, der der stod at delene var sendt, og de oppga sendenr. så jeg kunne spore pakken på posten! på torsdag var både delene fra gs og os meg i hende... maken til rask og ryddig handel! må bare uttrykke min respekt for dette! spesiellt takk til gs, som sendte oppdatering og sendenr pr sms! :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også en av de som kun har positive erfaringer med GS. Bestilte nytt pluggkabelsett til M3`n på fredag, fikk beskjed om at det sikkert tok en ukes tid, siden det ikke var hyllevare. På tirsdag kom det til meg. BRA!!

hva betalte du for det? og er det med plastskinna over kablene? det er jo umulig å ta av dem uten att det knekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betalte du for det? og er det med plastskinna over kablene? det er jo umulig å ta av dem uten att det knekker.

Plastdeler til BMW er next to gratis. Nytt oljepåfyllingslokk kostet 50,-. Dekselet til fordeleren kostet 30,-. Skinnene/kabelholderen til pluggkablene på M20 (står montert fast i to toppdekselbolter) koster 80,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også en av de som kun har positive erfaringer med GS. Bestilte nytt pluggkabelsett til M3`n på fredag, fikk beskjed om at det sikkert tok en ukes tid, siden det ikke var hyllevare. På tirsdag kom det til meg. BRA!!

Kostet 2.400 for hele sulamitten med plastskinna, dekselet over coil og coilledning. Ikke akkurat kjempebillig... Og ja da, jeg kjenner til det der med å prøve å åpne plastskinna. Det er ikke akkurat enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også henge meg på her... Før i tiden var jeg ikke helt fornøyd med GS. Men nå i det siste har jeg handlet relativt mye der. Kjempeflott service og utrolig rask levering samt at de er flinke til å gi info.

De har virkelig lagt seg i selen og det merkes. Gleder meg også til å se deres nye showroom i Bud "sentrum" når det åpnes.

Alt i alt tror jeg GS har gjort de grepene som er nødvendig for at de skal kunne fortsette å vokse. Tydelig at de skjønner hva som er grunnleggende for fremtiden...

Bra GS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også.

Bare positive ting å si om OS Bildeler (Ove).

Han fikk tak i ny kardang til meg ganske kjapt. Måtte få tak i en fra Tyskland.

Viste seg at det ikke var kardangen som var utslitt, men et hjullager som var totalt utbrukt.

Kontaktet Ove igjen og fikk byttet inn kardangen med massa andre slitedeler.

En del hadde han ikke på lager. Den lå i postkassa et par dager etterpå.

Kjempeservice Ove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...