Gå til innhold

Molde i morgen?? (29/07)

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da er det vel en selfølge at du skal dit ja :) Er vel flere fra Molde her også som skal på treffet :)

Litt u-sikkert om vi drar enda men planen var i hvertfall å kjøre nedover i kveld og ta inn på et hotell. Forslag til hotel ønskes? Blir jo bare 1 døgn da vi må dra hjem igjen etter treffet i morgen. Hvis vi i det heletatt drar da :roll:

Vet ikke hvor langt det er fra Trondheim til Molde heller jeg. Noen som vet? Raskeste vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rica hotell Seilet selvfølgelig. Alle drar jo dit når de skal til Molde. Da er det jo 1min gangavstand til utstillingsplassen også!

Jeg bruker å kjøre om Oppdal når jeg drar til Trondheim. Det tar vel ca.3,5 time om man kjører sånn passe friskt.

Stikker nok en tur bortom jeg og etter jobb. Blir spennende å se om det kommer noe bil. Det har ikke akkurat vært så sinnsyk markedsføring, så det blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rica hotell Seilet selvfølgelig. Alle drar jo dit når de skal til Molde. Da er det jo 1min gangavstand til utstillingsplassen også!

Jeg bruker å kjøre om Oppdal når jeg drar til Trondheim. Det tar vel ca.3,5 time om man kjører sånn passe friskt.

Stikker nok en tur bortom jeg og etter jobb. Blir spennende å se om det kommer noe bil. Det har ikke akkurat vært så sinnsyk markedsføring, så det blir spennende

Ok. THX :)

Har ikke vært så mye markedsføring av dette treffet nei. Vet at endel fra NordmøreGatebilKlubb kommer. Blir nok sikkert endel biler tenker jeg.

Regner med treffet varer en stund utover ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treffet skal vare til Kl 20.00 Minst! :P Men det blir sikker skikkelig rånemiljø i byen etterpå så d blir nok liv fram til et godt stykke ut på natta...:P Raskeste og billigste vei er om oppdal ja, kjører du E39 om vinjefjorden osv. blir det 1 fergetur og 1 bomstasjon... Rica Seilet er vel å anbefale ja men det er vel også dyrest i kalssen kan jeg tenke meg... det er vel 5 hotell å velge imellom men Seilet er jo helt klart det fineste.. hvertfal i Sky Bar`en... :P Du må si ifra om du kommer....

P.S Turen trenger ikke å ta mer enn 2 timer men det mest normale er vel 3- 3,5t.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...