P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Noen som skal hit?? : http://www.gatebil.no/index.php?id=465&pageid=116 Vi er en gjeng fra Trondheim som muligens har planer om å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg skal.... men jeg bor jo i Molde da... og det ligger an til å bli ganske mye folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ja da er det vel en selfølge at du skal dit ja Er vel flere fra Molde her også som skal på treffet Litt u-sikkert om vi drar enda men planen var i hvertfall å kjøre nedover i kveld og ta inn på et hotell. Forslag til hotel ønskes? Blir jo bare 1 døgn da vi må dra hjem igjen etter treffet i morgen. Hvis vi i det heletatt drar da Vet ikke hvor langt det er fra Trondheim til Molde heller jeg. Noen som vet? Raskeste vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Rica hotell Seilet selvfølgelig. Alle drar jo dit når de skal til Molde. Da er det jo 1min gangavstand til utstillingsplassen også! Jeg bruker å kjøre om Oppdal når jeg drar til Trondheim. Det tar vel ca.3,5 time om man kjører sånn passe friskt. Stikker nok en tur bortom jeg og etter jobb. Blir spennende å se om det kommer noe bil. Det har ikke akkurat vært så sinnsyk markedsføring, så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Kommer dette til å vare litt utover kvelden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Rica hotell Seilet selvfølgelig. Alle drar jo dit når de skal til Molde. Da er det jo 1min gangavstand til utstillingsplassen også!Jeg bruker å kjøre om Oppdal når jeg drar til Trondheim. Det tar vel ca.3,5 time om man kjører sånn passe friskt. Stikker nok en tur bortom jeg og etter jobb. Blir spennende å se om det kommer noe bil. Det har ikke akkurat vært så sinnsyk markedsføring, så det blir spennende Ok. THX Har ikke vært så mye markedsføring av dette treffet nei. Vet at endel fra NordmøreGatebilKlubb kommer. Blir nok sikkert endel biler tenker jeg. Regner med treffet varer en stund utover ettermiddagen/kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Kommer dette til å vare litt utover kvelden også? Har hørt rykter om at det skal vare iallefall til 20.00. Men det er bare hva jeg har hørt. Håper uansett det varer til jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Ja treffet skal vare til Kl 20.00 Minst! Men det blir sikker skikkelig rånemiljø i byen etterpå så d blir nok liv fram til et godt stykke ut på natta... Raskeste og billigste vei er om oppdal ja, kjører du E39 om vinjefjorden osv. blir det 1 fergetur og 1 bomstasjon... Rica Seilet er vel å anbefale ja men det er vel også dyrest i kalssen kan jeg tenke meg... det er vel 5 hotell å velge imellom men Seilet er jo helt klart det fineste.. hvertfal i Sky Bar`en... Du må si ifra om du kommer.... P.S Turen trenger ikke å ta mer enn 2 timer men det mest normale er vel 3- 3,5t..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Petter vikan kommer iallefall ikveld... Da blir d råning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Petter vikan kommer iallefall ikveld... Da blir d råning... Er meningen å kjøre sammen med han m.fl. Har du sett E30'n hans etter at den ble ferdig?? Ble rå den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Nei det er en stund siden jeg såg den bilen sis... så Æ GLÆR MÆ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ser ut for at vi også kommer Mulig vi snakkes da *CIAO* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Blir Moldetur imårra ja. Fikk vite at lyktene mine ble gjennomgått på Tollen, og de ligger nå i Molde på omlastingssentralen.!! Så imorgen blir det råning med nye lykter :D Synd at bilen ikke er i nærhenten av ferdig da!! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg og drar fra s.huset i morgen tilig og håper jeg ser dere folkens.. får legge igjend ett sett dekk forbi der jeg da så dere vet hvem jeg er jeg skal for min del drtikke om kvelden da. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Maa knipse noen bilder for oss som ikke kan komme.... syden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå