K Landre Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Jeg kom jo ikke på at d var treff der før jeg var kommet hjem fra jobb. Men d er visst en del bil fra rauma der å da.. Men de som kom seg dit må legge ut noen bilder etterhvert da. Hørte også at d skulle bli spinning kl.8 i kveld da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Joda. Var i Molde en tur ja Kjørte nedover i går kvled (tors). Fikk booket oss inn på Rica Seilet ja. Nice hotell det Var selfølgelig oppi Sky Baren til langt på natt. Kongeplass men ikke den billigste i byen da Sto opp tidlig i dag og kjørte en tur for å få vasket bil. Så parkerte jeg/vi på treffplassen som var ca.100 m. fra hotellet. Det var vel klokken 9.00-9.30 ca. Deretter gikk vi for å sjekke ut fra hotellet og spise frokost. Gikk så på treffplassen igjen der det begynte å strømme på med biler... Men klokken 15.00 fikk vi nok og dro en snartur nedom Molde sentrum, før vi satte kursen hjemover igjen. Det begrenser seg for hvor morro jeg synes det er å stå parkert sammen med en haug av biler i timesvis uten at særlig mye skjer Uansett så var det verdt turen da.... Mye gromme biler i Molde. Lurer på om jeg møtte Kjell Rune på tur hjem også ?!?!?! Hadde med meg dig.camera men hva hjelper det når batteriene tok kveld med engang. Fikk vel tatt 2 bilder muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ah.... Fikk tatt 4 bilder fra turen : Men ingen fra treffet da Her er et bilde jeg tok med det samme vi dro. Måtte selfølgelig ta turen innom hestene til dama før vi satte kursen mot Molde. Var vist viktig at de hadde mat,vann og sånn.... Når vi kom til Molde tok jeg noen bilder utenfor Rica Seilet.... Det var alt. Også er jo Molde en fin by da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Venter spent på noen bilder fra treffet. Er vel bare å få lagt ut de nå snart.. (Har jo fått noen på mobil fra Kjell Rune alt, og de så jo bra ut. Hehe.. Så ikke en eneste bil da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Treffet var iallefall JÆVLIG bra.... kom hjem nå jeg... har vært burning og filming på 3 forskjellige plasser rundt om Molde.... SINNSYKT arti må jeg si! venter spent på bilder!!! :P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Joda. Var i Molde en tur ja Kjørte nedover i går kvled (tors). Fikk booket oss inn på Rica Seilet ja. Nice hotell det Var selfølgelig oppi Sky Baren til langt på natt. Kongeplass men ikke den billigste i byen da Sto opp tidlig i dag og kjørte en tur for å få vasket bil. Så parkerte jeg/vi på treffplassen som var ca.100 m. fra hotellet. Det var vel klokken 9.00-9.30 ca. Deretter gikk vi for å sjekke ut fra hotellet og spise frokost. Gikk så på treffplassen igjen der det begynte å strømme på med biler... Men klokken 15.00 fikk vi nok og dro en snartur nedom Molde sentrum, før vi satte kursen hjemover igjen. Det begrenser seg for hvor morro jeg synes det er å stå parkert sammen med en haug av biler i timesvis uten at særlig mye skjer Uansett så var det verdt turen da.... Mye gromme biler i Molde. Lurer på om jeg møtte Kjell Rune på tur hjem også ?!?!?! Hadde med meg dig.camera men hva hjelper det når batteriene tok kveld med engang. Fikk vel tatt 2 bilder muligens jepp du møtte meg ja.. skjønte fort att d var du .... offfff m5´n min er uten dekk og viftereim i dag og jeg er fyllesyk kommer vel med på gatebilfilmen da sikkert. var 3 m5ér som spant ut d di hadde med bakdekk der.. politiet var litt negativ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 HeHe... Snakka litt med Petter Vikan. Han sa det tok av litt utover kvelden ja Synd vi måtte dra så tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Bilder.. Må ha bilder.. Og ikke minst, film da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 HeHe... Snakka litt med Petter Vikan. Han sa det tok av litt utover kvelden ja Synd vi måtte dra så tidlig.... Møtte deg da du tok kveld ja. Du var på veg inn til sentrum. Meget pen bil ja, må nesten si det jepp du møtte meg ja.. skjønte fort att d var du .... offfff m5´n min er uten dekk og viftereim i dag og jeg er fyllesyk kommer vel med på gatebilfilmen da sikkert. var 3 m5ér som spant ut d di hadde med bakdekk der.. politiet var litt negativ....... Fikk en telefon i 11tia at det skulle være litt aktivitet på Fergekaia på julneset. Da jeg kom dit stod det en politibil der allerede. Så kom Mullbakken sin brabus som kun skulle inn på plassen og snu, hehe, men politikjerringa trodde sikkert at han skulle burn, så hun kjørte bilen KJAPT midt på plassen og parkerte der. hehe! Hørte vill aktivitet både på Skålesenteret og Skaret. Var så opptatt med å pakke at det gikk jeg glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Tok turen inn til byen ca ved midnatt for og skjekke ut om det var nokka liv, var jo rene spøkelsesbyen. Når jeg skulle hjem igjen så var jo alle på ferjekaia på Mordalsvågen så jeg stakk bare hjem siden purken stod der, var vel ikke mye action der!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Har forresten noen bilder som jeg kan legge ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Det var ikke noe som skjedde på mordalsvågen nei.... men på skåla senteret etterpå.... der er d svart nå ass.... samme gjelder på skaret... asfalten har fått nytt dekke... gummi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Fa... at jeg ikke fikk med meg det da, utrolig godt gjort å riste av seg purken da! De stod i buskan og sneik i når jeg kjørte inn til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Tok turen inn til byen ca ved midnatt for og skjekke ut om det var nokka liv, var jo rene spøkelsesbyen. Når jeg skulle hjem igjen så var jo alle på ferjekaia på Mordalsvågen så jeg stakk bare hjem siden purken stod der, var vel ikke mye action der!? Når er vel ikke Molde en spøkelsesby ved midnatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Tok turen inn til byen ca ved midnatt for og skjekke ut om det var nokka liv, var jo rene spøkelsesbyen. Når jeg skulle hjem igjen så var jo alle på ferjekaia på Mordalsvågen så jeg stakk bare hjem siden purken stod der, var vel ikke mye action der!? Når er vel ikke Molde en spøkelsesby ved midnatt? Var det igår.... ikke en bil i byen men kansje 50 - 60 biler som kjørte rundt byen for å burne med politiet på slep.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå