M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 etter elgen koste med fronten på bilen min (se "bmw tåler elg") så måtte jo selvfølgelig gjensidige inn i bildet... takstmannen kom på dagen når jeg ringte, og takserte skaden, jeg fikk en takst samme dag via faks... to dager etterpå kommer det frem at det var en del deksler og diverse som var filleslått bak fangeren, og det ene dekket hadde blitt skåret opp av en kant... takstannen kom igjen på dagen, og sendte meg en ny takst.. etter jeg hadde godtatt taksten kom pengene på konto innen tre dager. dette var meget ryddig og profesjonelt behandlet hos gjensidige!! de skal ha all skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Er også meget godt fornøyd med gjensidige, å på mine forsikringer var de desidert billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 hvordan blir det når man kjører på elg og lignende med tanke på bonustap da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hadde gjensidige på forrige bilen når jeg kræsjet.. god behandling fra de fikk vite om skaden og til alt var iorden.. Har de også på bimmern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Det gjelder vel som kollisjon det der vel. Hvis du velger å ta det på forsikringen fører det til bonustap. Trur jeg vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 nei... leser du i forsikringsavtalen står det svart på hvitt "direkte påkjørsel av dyr medfører IKKE bonustap" eneste kostnaden er egenandelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Stemmer det ja. Det koster ikke noe annet en egenandel. Har gjensidige selv, er meget fornøyd med + at Nofu (fagforeningen) har konge bra forsikkrinigs avtaler med de. Hele 65% avslag på bil forsikring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 hadde det ikke vært litt bedre å bare sendt bilen inn på verksted, fikse alt så er ødelagt, for så å la forsikringsselskapet betale? slik at du ikke plutselig finner ut at det er skader som ikke kom med på taksten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 kjekt og vite Har Gjensidige selv og er fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Også meget fornøyd med gjensidige. Ikke minst billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Er også meget godt fornøyd med gjensidige, å på mine forsikringer var de desidert billigst. Meg og. Takket være deg. Med ditt tips så sank forsikringen på to biler og innbo med 7000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 jeg og har gjensidige. jeg fikk og veldig gode priser og ikke minst veldig raskt oppgjør når d ble skade på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 sparte 9000,- i året på å bytte fra if til gjensidige. 2 biler+innbo+div småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå