Ewalle Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg kan ikke utstå å være en visekorporal, eller noe annet slikt for den saks skyld. Kan ikke en moderator endre meg til å bli pasifist på hel tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg kan ikke utstå å være en visekorporal, eller noe annet slikt for den saks skyld. Kan ikke en moderator endre meg til å bli pasifist på hel tid? Nååh Stakkars deg Isåfall vil jeg bli BMW-Entusiast på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg kan ikke utstå å være en visekorporal, eller noe annet slikt for den saks skyld. Kan ikke en moderator endre meg til å bli pasifist på hel tid? Forresten er du korporal nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Du er bare sur fordi du ikke har noe særlig innlegg du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Du er bare sur fordi du ikke har noe særlig innlegg du! Du er bare glad fordi du har MASSE innlegg du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg kan ikke utstå å være en visekorporal, eller noe annet slikt for den saks skyld. Kan ikke en moderator endre meg til å bli pasifist på hel tid? Har de ikke samme gradene i frelsesarmeen? Tenk på de i stedet for militæret du så går det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 hmmmm inlegg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 hmmmm inlegg ja... Hehe, det er slike innlegg det blir innlegg av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 *sikle* *general mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Dermed ble jeg løyntant..!! Eller noe i den dur! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Teste teste teste-- (glemte hva jeg er...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Dermed ble jeg løyntant..!! Eller noe i den dur! \:D/ Da var d vel snart min tur til å bli løytnant eller noe snart å da.. Mangler kun 10 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå