sn|per Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Har akkurat kjøpt en e36 med original Bmw Bavaria kassetspiller. Problemet er bare hvordan man får ut spilleren? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Det er en liten luke på vær side av spilleren, vipp opp disse, så er det en liten torx/umbrako skrue under der, skru ut, og spilleren løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 De lukene hadde jeg faktisk ikke lagt merke til. Men jeg tok dem av og det er ingen skruer der Det er bare 2 hull på hver side. Regner med at man skal putte noe inni de? Kan jeg bruke noe annet enn slik som følger med spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Nå fant jeg slike pinner som fulgte med en annen cd-spiller. men hvordan bruker man disse? Bare stikker dem så langt inn som mulig og bøyer dem til sides og drar ut spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Nå har jeg fått ut spilleren. Neste problem: Jeg får ikke ut den kontakten bak på spilleren. Det står at man skal vippe opp noe på kontakten men det hjelper ingenting..noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Det er en "hake" rundt kontakten som vippes opp (den har en tendens til å sitte ganske godt fast) å så skyves kontakten fra hverandre litt på skrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Sett ett flatt skrujern under og vipp oppover. Det er greit å jobbe seg oppover ved å ta litt på hver side av haken. Pleier å sitte som bare det som Tåmi sier. Knekker den er det ingen fare. Har voldtatt et par av de låsene. Og de sitter som regel godt fast i overgangen etterpå. Ja husk at det finnes overganger fra BMWpluggen til standard ISO. Slik at du ikke trenger å klippe av pluggen. Blir bare masse bortkastet arbeid med kabelsko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå