Espenlis Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Her er da bildene av de splitter nye lyktene mine :D FORNØYD!! Gamle: Nye: Gamle: Nye: Her er de NYE grøftelysene! Kom i posten idag! Før: Pakken: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Ble meget pent d der da.. Blir mye råning med ny lyktene nå da eller? Hvor bestilte du de fra forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Ser ikke Gleder meg til å montere mine også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ble litt tull med postingen, men trykk på bildene så fungerer de. Er kjøpt hos Powerstyling i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Selve "angel eyes'en" ble bedre på nylyktene, men må bare si at de gamle var penere (har kanskje noe med bildene å gjøre). Ble litt for bling bling for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Er meningen med bligbling Derfor blir det krystallklare tåkelys, og sideblinkere. Og prøve å finne noen lekne baklyter som passer til resten av stashet. Har også bestilt xenon interiørkit. Taklampe, bak og fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Svelger det meste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Ut ifra bildene så synes jeg de gamle ser minst like fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Har heller ikke sansen for de lyktene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 edit: Trodde du mente NEON interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har også bestilt xenon interiørkit. Taklampe, bak og fremme Dropp det Nææ, hvofor det? Blir jo stilig det da! Står i stil med resten av lysorgelet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hehe, sorry. Trodde du skrev neon, så jeg misforstod. Men xenon blir sikkert litt mer kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har xenonblå neon under setene som lyser opp svakt. Veldig stilig til Simoni-mattene. Men, Xenonkitet er Taklampene. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Da var mine lykter kommet å. Sainsbury sine gamle sitter nå på bimmern min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå